20 October 2012

I've seen better days.

W czwartek siedząc nad lekcjami zrobiłem sobie małą przerwę i włączyłem telewizję, leciał "Leon Zawodowiec", właściwie, jakoś nigdy nie miałem specjalnej chęci do obejrzenia tego filmu, ale wtedy się wciągnąłem. Żałuję, że nie oglądałem od początku, właściwie widziałem jakieś ostatnie pół godziny filmu, ale i tak uważam, że jest świetny. Najbardziej spodobała mi się rola Natalie Portman + jej wygląd, miała fantastyczną fryzurę i w ogóle wyglądała świetnie jako dziecko + miała świetne stroje, może niemodne, ale dodawały jej postaci dodatkowej tajemniczości. Kiedyś obejrzę ten film cały. Jeszcze nie wiem kiedy, jestem strasznie leniwy.


Stylizacja może Wam się wydać bardzo znajoma i podobna do wczorajszej, a właściwie dzisiejszej i słusznie, bo jest to jej druga odsłona, wczorajszą uważam za bardziej udaną, ale ta też mi się podoba. W tej było więcej kombinowania, bo ciężko było zakryć rozwiany dół sukienki.

Top (sukienka w rzeczywistości)- Amyclaire
Spódnica- Moschino + It Girls + Young Hollywood
Kopertówka- Young Hollywood
Platformy- Jean Paul Gaultier
Pasek- Gucci
Bransoletki- DVF
Okulary- Miss Sixty


The XX- Fiction

9 comments:

  1. jedna z nielicznych Twoich stylizacji, która nie przypadła mi to gustu.
    Nie pasuje mi torebka.

    ReplyDelete
  2. A "Leon zawodowiec" to świetny film, też niezbyt chciałam go oglądać, ale jak obejrzałam to wywarł na mnie wrażenie :)

    ReplyDelete
  3. @DarkSun
    Ja też chętnie widziałbym tu inną, ale ta była wystarczająco duża by zakryć fałd sukienki spod spodu ;)

    ReplyDelete
  4. Ta torebka też mi tu zbytnio nie pasuje, ale stylizacja ogólnie jest spoko. c;
    I tak, bardzo, ale to bardzo ta stylizacja jest podobno do poprzedniej. I chyba właśnie ta wcześniejsze podoba mi się bardziej.

    ReplyDelete
  5. Mi też ta wcześniejsza podoba się bardziej. Już mi się znudziło troszkę łączenie czarnego z żółtym.

    ReplyDelete
  6. Torebka wypada i jest git. Film jest jednym z moich ulubionych zagranicznych obok Kill Bill 1 i 2 :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie :D Lubisz chyba żółty? :D

    ReplyDelete
  8. Kurdę, w TV był 'Leon', a ja nie obejrzałam? Buu. :<
    Jeden z lepszych filmów, jakie widziałam, klasyk.

    Świetna stylizacja.

    ReplyDelete
  9. Ta torba tu kompletnie nie pasuje może dlatego że wygląda tak sztucznie :/.

    No kurde był a ja nie oglądałam chyba sie powiesze na gumce od majtek.

    ReplyDelete