22 October 2012

This world is full of distance.

Mam już z głowy poniedziałkowe lekcje i dodatkowy niemiecki, którego wręcz nie cierpię, mam w nim ogromne zaległości i nienawidzę uczucia, kiedy nauczycielka się mnie o coś pyta, a ja nie umiem odpowiedzieć. Na niemiecki szkolny zawsze jestem perfekcyjnie przygotowany, ale na dodatkowy zrobiłem sobie przez kilka lat zbyt duże zaległości...

Ponieważ niektórzy z Was byli znużeni połączeniem czerni z jednym kolorem zrobiłem coś w odcieniach ciemnego różu, niebieskiego i turkusowego z nielicznymi czarnymi i białym akcentami. Dodam, że cały set jest zrobiony pod bransoletkę. Stylizacja dość skąpa jak na dzisiejszą pogodę. What a shame.

Stanik- Riviera
Spódnica- Bonjour Bizou
Pasek- Pretty n' Love
Kopertówka- Jean Paul Gaultier
Obcasy- Bonjour Bizou
Bransoletki- Wild Candy
Okulary- PPQ Of Mayfair


Of Monsters And Men- Slow And Steady

7 comments:

  1. Oj tam oj tam, na stardoll mamy ogrzewane apartamenty :D Świetne jest!

    ReplyDelete
  2. Brr, przez twoją stylizację mi się zimno zrobiło, heh. ;)

    Stylizacja ładna.

    ReplyDelete
  3. Tak wakacyjnie. Podoba mi się.

    ReplyDelete
  4. Fajna na stardoll nawet w jesień ciepło jest :D

    ReplyDelete
  5. Chcę wakacje! Odczuwam nagłą potrzebę ciepła :D Super

    ReplyDelete