22 October 2012

I'm gonna need You more than You need me.

Przeglądając tumblr'a przyjaciółki spostrzegłem cytat z "Love and other drugs" czyli "miłości i innych używek". Film oglądałem parę lat temu i myślę, że jest całkiem dobry, osobiście wolę dramaty, ale romantyczne filmy też nie są złe, a ten już na pewno nie jest. Poza tym lubię grę Anne Hathaway i Jake'a Gyllenhaal'a. Postanowiłem, że cytat umieszczę w tytule posta.

Ostatnio mam stylizacyjnego kopa, bo strojów robię całkiem sporo, a pojawi się jeszcze więcej, bo mam kilka pomysłów na ciuchy od Harrods'a. Ten set chciałem wykonać już bardzo dawno temu. Od razu wpadłem na pomysł, by połączyć buty i torebkę, ale brakowało mi ubrań, same dodatki nie stworzą stroju. Niedawno przypomniało mi się o tym, a że miałem już ciuszki, które by pasowały do stylizacji, wykonałem ją. Wstawiam strój i lecę robić lekcje... No, macie:

Top- It Girls
Spódnica- PPQ Of Mayfair
Obcasy- Pretty n' Love
Kopertówka- Voile
Naszyjnik- Nicholas Kirkwood
Bransoletki- DVF

Brzoskwiniowo <3

+ wiem, że stanik widać, ale moje graficzne wariacje, próbujące go zakryć nie wypadły najlepiej, więc jest tak jak jest...

Julia Marcell- Since

9 comments: