20 October 2012

You stole it, all the magic/ took my melody.





Błogosławionej weny nigdy za wiele! Outfit lekko menelski, ale to właśnie na takowy miałem ochotę. Kolejny będzie bardzo elegancki. Na środę miałem napisać rozprawkę na temat 'Bezwzględności dążenia do celu', jeden akapit miała zajmować 'Balladyna', pozostałe miały być dowolnymi. Wybrałem powieść 'Niewinny' Cobena i wybrałem z Niej Loren Muse. Nie wiem czy był to dobry pomysł, bo moja nauczycielka jest osobą, która krytykuje sporo rzeczy, żebyśmy poszli właściwą drogą, czasem lekko przesadza, ale to inna rzecz. Tak więc nie mam pojęcia czy dobrym pomysłem było powołanie się na thriller, boję się oceny, choć mam nadzieję że poszło mi w miarę dobrze.

~Beanie - RIO
~Okulary - Riviera
~Cardigan - Archive
~(dosyć złożona) Koszulka -  Evil Panda, RIO, Girl vs. Monster, Archive
~Spodnie - Fallen Angel Boys
~Aplikacje na spodnie - Givenchy
~Workersy - Mortal Kiss



4 comments:

  1. Stylizacja ciekawa, a bluzka jaka fajna :D

    ReplyDelete
  2. Lubię takie menelskie outfity *u*

    Nie bój się oceny, ja ostatnio myślałam, że opowiadanie wyszło mi tragicznie a pani zaproponowała, żebym wzięła udział w konkursie jakimś :)

    ReplyDelete
  3. Hah swietnie dobrana bluzka ;D

    ReplyDelete