16 November 2012

A każdego dnia siedemnastu z nas z parapetu okna skoczy zatrzaskując oczy

Są już nieoficjalne wyniki konkursu z angielskiego i jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się, że przeszedłem dalej. Ze szkoły dostały się dwie osoby do następnego etapu. Wcale się też jakoś nie cieszę, dobrze wiem, że w następnym etapie odpadnę, chyba, że będę mieć dużo szczęścia.
Ten tydzień był jednym z najgorszych w roku. Każdy nauczyciel zadał dużo ze swojego przedmiotu, nad lekcjami siedziałem do późna. Dodatkowo uczyłem się do testu z chemii i fizyki, o których "zapomniałem" w weekend, a tak naprawdę nie chciało mi się wtedy do nich uczyć. Fizyka była łatwa, sknociłem tylko zadanie na szóstkę (mam dobrze w połowie...), a czterogodzinne przygotowania do chemii dały oczekiwany efekt- na 25 zadań mam chyba tylko jeden błąd.
Stylizacji nie dodawałem przez naukę, ale też przez taką niby karę (?). Nie wiem co to było do końca. 
 Dziś stylizacja również w beżach, mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Chciałbym też, żebyście nie uprzedzali się do płaszcza- panterka naprawdę nie jest taka zła ;) (w umiarkowanej ilości). Przerobiłem też nieco torebkę. 

+Czy tylko ja mam egzaminy próbne w grudniu?


 Koszula- Tingeling
Spódnica- Jean Paul Gaultier
Płaszcz- Roberto Cavalli
Torba- Frankie Morello + Decades
Buty- It Girls


19 comments:

  1. Ten płaszczyk trochę szlafrokowaty jest, ale i tak jest ciekawie.

    ReplyDelete
  2. Ja piszę 13 grudnia matmę, ahah. :)

    ReplyDelete
  3. co raz bardziej przypominasz doll ohydnego Adriana. Gratulacje, korzystne zmiany.

    ReplyDelete
  4. @Tynka
    Czemu mnie nie dziwi, że dałaś negatywny komentarz? Tyle, że ja w twarzy mojej lalki nic nie zmieniam od dawna, a na temat stroju na Twoim miejscu bym się nie udzielał, przynajmniej ja nie udzielam się na temat, w którym jestem słaby :*

    + co jeszcze wymyślisz? widać, że konkretne argumenty już dawno ci się skończyły i teraz wymyślasz co popadnie.

    ReplyDelete
  5. Jakoś nie jestem przekonana do tego płaszcza, ale w Twojej stylizacji wygląda dobrze.
    Ja próbne miałam w tym tygodniu i w grudniu też mam.

    ReplyDelete
  6. Ja to zazwyczaj się w ogóle z chemii w domu nie uczę, a i tak mam piątki. :D

    A stylizacja bardzo ładna.

    ReplyDelete
  7. Nie tylko Ty. :] Nauczyciele już nas strasza przed grudniowymi egzaminami.

    ReplyDelete
  8. Świetne. Nic dodać, nic ująć.

    ReplyDelete
  9. Ja już miałam, ale w grudniu też mam.

    ReplyDelete
  10. Chyba po raz pierwszy widzę panterkową niekiczowatą odsłonę outfitu. Brawo Adasiu, brawo. ;-D
    @Tynka, weź się w końcu otrząśnij dziewczyno, nie wiem o co chodzi z tymi Twoimi komentarzami, ale przez nie psujesz miłą atmosferę.

    ReplyDelete
  11. HA, NIE JESTEM SAM Z TYMI EGZAMINAMI! Ja też mam w grudniu :D

    Zastanawiam się, coś ty Tynce zrobił, że zaczyna negatywnie komentować twoje posty? A niedawno cię uwielbiała :>
    Może chodzi o ssim30? c:

    ReplyDelete
  12. ładnie nawet, buty średnio pasują
    @Srynka: nie wiem co jest ładnego w twojej dollce podobnej do nie powiem kogo ;)

    ReplyDelete
  13. @Piotrek
    Bo od uwielbienia do nienawiści jest cienka nić. Tak, zgadłeś. Tynka ma urażoną dumę bo raczyłem jej zwrócić uwagę. Zastanawia mnie tylko co moje stylizacje mają do naszej kłótni? Jakby nasze relacje wpływały na ocenę moich strojów... Ale najwidoczniej Tynka próbuje się zemścić i nie wie jak, więc idzie po najprostszej linii oporu i próbuje mi dogryźć pod postami, co jest co najmniej kiepskie.

    +Chciałem zauważyć, że doll Adriana nie jest ohydna, ale on też zaszedł ci Tyniu za skórę, więc jemu też musisz wszędzie dopiec.

    @Adrian
    Błagam cię, nie zniżaj się do zerowego poziomu... Bo Twój ostatni komentarz (jego druga część) nie należy do tych elokwentnych.

    ReplyDelete
  14. nie tylko Ty :)ja też mam próbne w grudniu. Muszę przyznać, że mimo iż płaszczyk jest obrzydliwy tu wygląda naprawdę dobrze.

    ReplyDelete
  15. @Adam Dzięki, muszę sie jej jakoś odwdzięczyć :)))

    ReplyDelete
  16. Adam jakoś od tamtej pory to mój pierwszy negatywny komentarz do Twojej stylizacji. :) Zresztą powiedziałam że twarz jest brzydka, nie całość. Ale oczywiście Ty wiesz lepiej.

    ReplyDelete
  17. ah, a Adriana twarz mi się przez okres chyba 2lat podobała może z 3razy. :)

    ReplyDelete
  18. @Tynka
    Chyba nie wiesz jak się masz, bo to jest już któryś Twój negatywny komentarz z rzędu, a pozytywnych brak od tamtego czasu. Jakież to dziwne, taki zbieg okoliczności. Poza tym nie napisałaś nic, że to dotyczy twarzy. Jeśli komentarz: "co raz bardziej przypominasz doll ohydnego Adriana. Gratulacje, korzystne zmiany." odnosi się do twarzy to chyba nie umiem czytać, bo ja nie widzę żadnej o tym wzmianki. Poza tym pisałem już, że ja twarzy nie zmieniałem od dawien dawna. Dziwne, że teraz Ci się dopiero o tym przypomniało, że jest "brzydka", kolejny zbieg okoliczności. Rozumiem, jakby Twoja była jakaś cudna i jak z okładki vouge'a, ale wcale taka nie jest, wręcz przeciwnie.
    A co do wiedzenia, czy niewiedzenia, wiem, że jesteś osobą wredną, pamiętliwą, złośliwą i jesteś jak chorągiewka, lecisz tam gdzie ci wiatr zawieje.

    + Nie mam o czym już z Tobą rozmawiać, a to nie jest miejsce na wylewanie Twoich żali, więc pozwolę sobie zablokować możliwość komentowania. Swoje refleksje zapisz w zeszycie złotych myśli, jak musisz je gdzieś wylać.

    ReplyDelete