16 November 2012

I'm stupid.












Egzaminów koniec. Poszło mi dosyć dobrze, jestem zadowolony, ale przy okazji zniechęcony, a to z takiego powodu że testy były dopiero próbnymi. Zwolniłem się dziś ze szkoły zaraz po projekcie z polskiego (dostaliśmy 6., a to wszystko - nieskromna prawda - dzięki mnie), a zrobiłem to ze względu na geografię. Do czego to może ucznia zaprowadzić jedna nauczycielka...
Szymkowi się ostatnio schudło w ramionach, bo zachciało mu się wejść w ten sweter, ach, szalony on.

~Sweter - MS Revelations
~Rurki - Fudge Men&Fallen Angel Boys
~Botki - noname

11 comments:

  1. Fajna stylizacja. Świetnie spodnie ci wyszły :)

    ReplyDelete
  2. Ładnie, kolor swetra mógłby być inny, nie przepadam za takim odcieniem brązu. A jednak przekonałeś się do Lykke :D?

    ReplyDelete
  3. Dziękuję bardzo wszystkim! C:
    @Piotruś: Sam się zdziwiłem że wpadłem na takie połączenie spodni. ;-p
    @Adaś: Mam jeszcze sporo takich swetrów, może kolejne bardziej Ci się spodobają, o ile je wykorzystam. ;-) A ten odcień akurat mi pasował do spodni, stąd też go wykorzystałem. Przekonałem się, ale na razie tylko do trzech piosenek. c;

    ReplyDelete
  4. Takiej stylki u cb jeszcze nie widziałam :)

    ReplyDelete
  5. To chyba pierwsza twoja tak nieskomplikowana stylizacja, a jednocześnie tak ładna.

    ReplyDelete