11 November 2012

Pan nie jest moim pasterzem, a niczego mi nie brak

Wczoraj ściągnąłem i miałem możliwość przesłuchanie calutkiej nowej płyty Marii Peszek i sądzę, że jest świetna. No, przynajmniej ja się w niej zakochałem, a jeszcze bardziej w tekstach piosenek.
Przeczytałem też Hobbita i teraz mogę stwierdzić, że ta książka wcale nie jest taka zła. Koniec bardzo mnie zaskoczył, nie spodziewałem się, że skończy się to śmiercią trzech głównych (trzech wśród piętnastu) bohaterów. Wyobrażałem sobie zupełnie inny koniec. Oprócz końca zadziwiła mnie też śmierć smoka, ja spodziewałem się jej zupełnie kiedy indziej i zupełnie nie tak. Tolkien mnie zaskoczył, pozytywnie. 
Stylizacja całkiem letnia, ale myślę, że Wam to nie przeszkadza. Załóżmy, że moja lalka mieszka w okresie zimowym w jakimś ciepłym kraju (może Australia?). 

Bluzka- Basics
Spódnica- Archive
Kopertówka- Original Future
Bransoletka- Wild Candy
Okulary- Riviera
Obcasy- 2x Special Offer

Maria Peszek- Pan Nie Jest Moim Pasterzem

10 comments:

  1. Musiałeś napisać o końcówce książki Hobbita? ;/
    Stylizacja jest fajna, ale okulary są bardzo dziwne :>

    ReplyDelete
  2. @Tynka
    Tylko na to czekałem :*
    Jaka Ty jesteś schematyczna i przewidywalna.

    ReplyDelete
  3. Zgadzam się z Piotrkiem, ja też jeszcze nie przeczytałam a tu taki spojler.

    A stylizacja bardzo ładna, przydałby się jeszcze jakiś brązowy element.

    ReplyDelete
  4. Prosta, ale ciekawa. Też nie mogę się rozstać z jasnymi, letnimi stylizacjami.

    ReplyDelete
  5. Prosta efektowna mi sie podoba.

    ReplyDelete
  6. Gorszym spoilerem byłoby napisanie, kto zginął.

    ReplyDelete
  7. Nigdy przenigdy nie pisze się
    jak konczy sie ksiązka. Gorsze było tylko to że jak pojawił się HP i książe półkrwi ktos zrobił demotywatora kto nim jest. To yło złe

    ReplyDelete
  8. @swiadomosc

    No widzisz, to ja rozwalam system i mi z tym dobrze.

    ReplyDelete