29 November 2012

Shit happens

Dyskoteka średnia, chyba wiem dlaczego za nimi nie przepadam, Jutro mam jakiś konkurs z polskiego na 1. lekcyjnej, ale na niego nie idę, bo lekcje zaczynam dopiero na 3. gdyż nie mam wychowawczej i angielskiego. Obejrzę sobie chyba jeszcze tylko najnowszy odcinek How I Met Your Mother. Wytypowałam też ostatnio kilka seriali, które chcę zobaczyć, są to Supernatural, Gossip Girl i Skins. Tylko kiedy na to wszystko znaleźć czas? Potrzebuję jakiejś przerwy świątecznej, ferii, wakacji, whatever. 


sukienka Folk
sweter Limited Edition
buty Miss Sixty
torebka Archive
naszyjnik&pasek RIO

11 comments:

  1. Ładna stylizacja. Ja właśnie zaraz będę oglądać nowy odcinek 90210. :D

    ReplyDelete
  2. Świetna moim zdaniem. Zastygłem w uzupełnianiu zeszytów...

    ReplyDelete
  3. stylizacja jest przepiękna.Całkiem fajnie wyglądają tutaj te buty za którymi nie przepadam. C.d dyskoteki-ja nie byłam,ale koleżanki powiedziały,że było z 40 osób. To strasznie mało jak na 12 klas w której średnio jest po 25-30 osób

    ReplyDelete
  4. Wiele razy widziałem użycie tej sukienki jako spódniczki i nadal mi się nie znudziło, jest fajnie

    ReplyDelete
  5. Polecam Plotkarę, bo Pamiętniki już oglądasz.
    TVD śledzę systematycznie, niestety na Gossip Girl przystanęłam na 2 sezonie - brak czasu!
    Ale bardzo fajna akcja :)

    ReplyDelete
  6. Poleca oglądać plotkarę - ale od 2 sezonu. Uważam że oglądanie od początku to marnowanie czasu. Poza 3 odcinkami, które czasami mają znaczenie w dalszych sezonach.

    ReplyDelete
  7. Świetnie jest.
    Też bym sobie jakieś seriale pooglądała, ale nie mam kiedy ;c

    ReplyDelete
  8. Anonimowy...
    Sądzę, że można polecać serial po 2 sezonach, bo niektóre seriale tylko tyle mają, a to czy warto oglądać można ocenić po kilku pierwszych odcinkach.

    ReplyDelete