30 November 2012

Why can't we look the other way?








Nie zlinczujcie mnie za nieco rozpikselizowaną opaskę! Po prostu zrobiłem tę stylizację jeszcze gdy darmowe rzeczy były dostępne, niestety dziś to się zmieniło... Stąd też musiałem znaleźć na to złoty środek. Bezpośrednim tego powodem było to, że ten outfit bez opaski nie podoba mi się tak, jak powinien mi się podobać. Dodatkowo wspomnę, że obrazek opaski zapożyczyłem z uzależnionych. Dziś raczej szykuje się dłuższe posiedzenie przed monitorem. Muszę zrobić do 6. grudnia własną stronę internetową - od zera!!! Muszę chyba już dziś się za to zabrać, gdyż jest to strasznie żmudne i czasochłonne zajęcie (gorszy pożeracz czasu niż Stardoll!).

~Opaska - noname
~Lenonki - Riviera
~Koszula - Pretty n' Love, Evil Panda
~Spodnie - Fallen Angel Boys
~Buty - Fudge Men

7 comments:

  1. HTML? To fajne jest, na informatyce z zeszłym roku miałam i fajnie jest się w to zagłębić, 'pobawić'. :)
    Stylizacja mi się podoba, kolorowy sweterek jest świetny.

    ReplyDelete
  2. Fajnie to połączyłeś :)

    ReplyDelete
  3. nie do końca jestem przekonana do butów,ale reszta b. mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. Kocham "serię" tych sweterków :D Fajna stylizacja tylko buty odpychają

    ReplyDelete
  5. Ja mam do zrobienia 10 stron od zera, a każda ma mieć przynajmniej 10 odsyłaczy, podskoczysz? :c

    ReplyDelete