26 December 2012

Bliźniacze stylizacje.

 Spóźnione, acz szczere życzenia ode mnie dla Was: WSZYSTKIEGO DOBREGO i nic więcej innego. Wybaczcie, że nie dodałem niczego na bloga wcześniej, ale internet nie działał - akurat w dni wolne, szlag by to. Dodałem stylizacje w jednym poście, gdyż są do siebie uderzająco podobne. Składają się jednakże z różnych ubrań. Nie wiem czy Wam się spodobają, bo są one (uważam) dosyć odważne i mało kto przyodziałby coś takiego.





1.
~Blazer - RIO
~Koszula - RIO
~Spodnie - Pet-a-Porter, Fallen Angel
~Creepersy - Fallen Angel Boys

2.
~Sweter - Archive
~Koszula - Pet-a-Porter
~Spodnie - Fallen Angel Boys
~Torba - Decades
~Pantofle - noname



Z okazji dwu stylizacji, dwie piosenki także.



8 comments:

  1. Druga stylizacja bardzo na plus!

    ReplyDelete
  2. Do pierwszej nie mogę się przekonać, jednak druga jest genialna!

    ReplyDelete
  3. You...jedna z moich ulubionych piosenek TPR.

    Stylizacje obie mi się bardzo podobają, są w twoim charakterystycznym stylu, który uwielbiam :)

    ReplyDelete
  4. Jak dla mnie obie stylizacje ładne :)

    ReplyDelete
  5. Obie mi się podobają, aczkolwiek druga bardziej. Genialne połączenie koszuli ze swetrem :)

    ReplyDelete
  6. Druga stylizacja genialna, połączenie aksamitu i skóry- mniam.

    Pierwsza też jest ładna, ale nieco prosta ;)

    ReplyDelete
  7. jedna i druga genialna. kocham męską mode

    ReplyDelete
  8. Dziękuję wszystkim za te miłe komentarze. C:
    Szczerze mówiąc, to druga też bardziej mi się podoba. ;-p
    @Madzia: A jakiej jeszcze inne są Twoimi ulubionymi tego zespołu?

    ReplyDelete