30 December 2012

Cloud Atlas ♥






Klik i poranna cisza została zmącona złożonym mechanizmem jednostki centralnej, wraz z wiatraczkiem je ochładzającym. Już od dnia poprzedzającego znane wszystkim wczoraj, planowałem to zrobić, jednak czas nie okazał się pomocnym. Zobaczyłem folder. Atlas Chmur, pomyślałem. Kolejne objawienie braci... (zaraz, zaraz, jeden z nich przeszedł operację zmiany płci) rodzeństwa Wachowskich.  Nie wiem czy jestem na to gotowy, według krytyków i mojego wujka, film jest - opisując go jednym słowem - dziwny, brat mamy dodał też coś o tym, że aby zrozumieć tę ekranizację, trzeba obejrzeć ją 2 razy, co wydaje się być nieco absurdalne, gdyż trwa to zaledwie 2 godziny, 53 minut. Podczas tego wspaniałego czasu, ciągle odczuwałem bardzo przyjemne mrowienie w brzuchu i nasilającą się ciekawość, zrodzoną przez wszechogarniającą dziwność produkcji. Serdecznie polecam, MS. C:

~Kapelusz - b. Bizou
~Marynarka - MS Revelations
~Naszyjnik - Fallen Angel
~Koszula - RIO
~Spodnie - Fallen Angel Boys
~Workery - Mortal Kiss

8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Fryz mi się nie podoba za bardzo, natomiast stylizacja świetna.

    Atlas Chmur mam zamiar obejrzeć, bo zachęcił mnie opis.

    ReplyDelete
  3. Dzięki Wam! c:
    @Madzia: Zapomniałem jeszcze dodać, że w tym filmie aktorzy grają kilka różnych postaci, podczas oglądania bawiłem się w zgadywanie kto jest kim, haha.

    ReplyDelete