31 December 2012

New Year's Eve

Wszystkiego najlepszego w nowym roku kochani :)
(taka tam moja zabawa 'graficzna')

Nie wyświetla mi się już komunikat o złośliwym oprogramowaniu! :) Wam też? EDIT: Jednak jest nadal :/
Kupiłam spódniczkę, którą strasznie chciałam. Wykupili mi rozmiar M, ale na szczęście S jest idealna. Dziś pasuje mi stwierdzenie Blair Waldorf: "Ktokolwiek powiedział, że pieniądze szczęścia nie dają, nie wiedział, gdzie robić zakupy'. Spódniczka jest cekinowa, tak jak główny motyw mojej stardollowej stylizacji...


sukienka nelly.com
blazer Milionaire Mansion Fashion
rajstopy Basics
buty nelly.com
kopertówka OTTO


5 comments:

  1. Dziękuję, ja również życzę wszystkim szczęśliwego nowego roku :D

    Świetna stylizacja.

    ReplyDelete
  2. Stylizacja typowo sylwestrowa, lubię ją. C:

    ReplyDelete
  3. Mi nadal wyświetla głupi komunikat :(

    A co do stylizacji to świetna! :)

    ReplyDelete
  4. mi nadal się wyświetla
    stylizacja ładna
    też życzę wszystkim szczęśliwego nowego roku :)

    ReplyDelete
  5. Ładnie + ubiegłaś mnie, też planowałem coś z tą kiecką ;)

    ReplyDelete