26 December 2012

I remember when you were here

Jak już się skończy to świąteczne zamieszanie to wypadałoby jakiś artykuł na SiMie napisać. Problem w tym, że pomysły mam, gorzej z czasem, plus mój pokój z wygodnym fotelem i biurkiem jest na czas świąt okupowany przez ciocię i siostrę.

Nie jestem w 100% przekonana do tej stylizacji, ale jednak postanowiłam wstawić. Przekonuję się do moich  nowych włosów. 
Kurczę, jak tak patrzę na ilość komentarzy na Mentalle to trochę zazdroszczę tamtejszym redaktorom. 


spódnica Basics
top(sukienka) Pretty 'n love
kurtka&buty It Girls
czapka&szalik DIESEL
torebka Decades

12 comments:

  1. No ładnie wyglądasz w tej fryzurce, ale w czapce to już śmiesznie wyglądasz :D
    Uwielbiam tą kurtkę, ale stylizacja mi się nie podoba.

    A co do Mentalle to prawda, mają więcej komentarzy niż wy, ale za to wy dodajecie częściej niż oni ;)

    ReplyDelete
  2. Baardzo mi się podoba, chociaż uważam tak jak Piotrek, że dziwnie wyglądasz w czapce :D A włosków Ci zazdroszczę.

    Jak już wcześniej wspominałaś karu komentatorów Wam ubyło przez to złośliwe oprogramowanie, ale z czasem pojawią sie nowi.

    Nie ma co porównywać o-rakulum do Mentalle, na którym ponad sześćset obserwatorów więcej. Moim zdaniem różnica w komentarzach i tak nie jest, aż taka wielka.

    ReplyDelete
  3. Bo to jest hipsterska czapa! :D

    ReplyDelete
  4. ładnie, ale spódnice tej długości są straszne

    ReplyDelete
  5. Super stylizacja, ma coś w sobie. ;]


    Może na Mentalle jest więcej komentatorów i obserwatorów, ale i tak jestem wierna Orakulum. Według mnie i redaktorzy i ich stylizacje z tego bloga są lepsze i przyjemniejsze. ;p

    ReplyDelete
  6. moim zdaniem i tak poziom prac na mentalle jest slabszy a te lepsze osoby po prostu tam sie marnują.

    a Ty cudna, jak zawsze!

    ReplyDelete
  7. średnio mi się podoba, po prostu za dużo tego wszystkiego :))
    nie narzekaj, u mnie nikt już prawie nie komentuje, ale cóż, mówi się trudno :))))))))))))

    ReplyDelete
  8. @Adrian
    Ja stale komentuję kamizelke c:

    A stylizacja bardzo fajna, połączenie beżu i purpury genialne :D

    ReplyDelete
  9. Uważam, że na mentalle jest więcej komów, bo ludzie często źle komentują outfity.
    A z doświadczenia wiem, że człowiek lubi jeździć po innych :]

    ReplyDelete
  10. Nie masz się czym przejmować - dobrze, że dodałaś tę stylizację, jest bardzo fajna i taka typowo zimowa. ;-)

    Ja tam nie żałuję, bo nieważna jest ilość, lecz jakość.

    ReplyDelete
  11. Mi się podoba ta stylizacja. Tylko czpaka mi do tej fryzury nie pasuje ;p

    ReplyDelete
  12. mi się najbardziej podoba kolor spódnicy

    ReplyDelete