14 December 2012

I'm losing again.

Egzaminy próbne, egzaminy próbne i po egzaminach. Podstawa z angielskiego była strasznie łatwa, trochę taki potwarz dla nas uczniów. Rozszerzenie było już trudniejsze, ale nadal znośne.
Mam za tydzień lekcje, dzień przed rozpoczęciem przerwy świątecznej -.- 5 skróconych godzin, potem dwie godziny jasełek i wigilia klasowa, jeszcze nigdy nie było tak beznadziejnie. Na dodatek będzie kartkówka z piątej księgi Pana Tadeusza. A w poniedziałek z trzeciej i czwartej księgi. Czeka mnie kilka godzin męczarni przy tej jakże fantastycznej epopei narodowej.

A stylizacja prosta, mało w niej kolorków, ale jest elegancko i wielbię się (no, może to zbyt dużo powiedziane) za odkrycie połączenia kamizelki z kurtką.

Top- Basics
Kurtka- Miss Sixty + DKNY
Podszewka- Original Future
Spodnie- Jean Paul Gaultier Junior
Torba- Mr.
Obcasy- Nelly.com
Zegarek- Rio
Kapelusz- Mr.


13 comments:

  1. Połączenie kurtki cudowne! ♥
    Bardzo lubię stonowane kolory. :)

    ReplyDelete
  2. Kurtka jest przegenialna, a buty nie wiem czemu są dla mnie stardollową kopią moich ideałów - sandałków Jeffrey&Wildfox'a

    ReplyDelete
  3. Ja cię wielbię za odkrycie tego połączenia. Outift genialny.

    ReplyDelete
  4. Co za kurtka! Po prostu jest cudownie.

    ReplyDelete
  5. Masz racje ta kamizelka i kurteczka świetnie wygląda :)

    ReplyDelete
  6. Śliczna stylizacja :)

    Ja w piątek mam 4 lekcje, skrócone, później jakiś koncert i jasełka. Żyć nie umierać.

    ReplyDelete
  7. Naprawdę fajny pomysł na kurtkę, ogólnie podoba mi się ;)

    ReplyDelete
  8. mmm... cudaśnie! Wszystko swietnie do siebie pasuje :*

    ReplyDelete