15 December 2012

W podtekście mieszkam gdzie, w przenośni chowam się.





Pozwólcie, że dziś nie będę się zbytnio rozpisywał, a to dlatego, gdyż nie mam dziś dużo do napisania. No chyba, że to, że wydałem ponownie ponad 200 SD na ciuszki, z którymi na pewno wkrótce ujrzycie stylizacje. Nie wiedziałem, że zapotrzebowanie mojej szafy jest tak wielkie! Mam ochotę na słuchanie Marii Peszek, przekonałem się do Niej. Poza tym po prostu MUSZĘ ściągnąć sobie wszystkie albumy Hey'a, co rusz znajduję jakieś ichnie piosenki godne podziwu.

~Banie - RIO
~Marynarka - Pet-a-Porter
~Koszulka - Otto
~Zegarkowy naszyjnik - b. Bizou
~Spodnie - Fallen Angel Boys
~Torba - Fallen Angel Boys
~Buty - Diesel, Givenchy

10 comments:

  1. Ten blazer strasznie wychudza, gdybym tak wyglądał w rlu, co ja bym za to oddał hahahaha, ładnie :)

    ReplyDelete
  2. A ja jestem tak chudziutki w realu :3 (to jedyna rzecz jaką mogę się pochwalić, więc co mi tam :D)

    + Świetna stylizacja ;)

    + Maria Peszek to istny geniusz. Polecam Ci: Szara Flaga, Żwir, Zejście Awaryjne, Pibloktoq, Ludzie Psy, Nie Ogarniam, Maria Awaria, Marznę Bez Ciebie, Moje Miasto. No, to chyba jedne z najlepszych jej piosenek.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Dzięki Wam.
    Ja też jestem taki chudy Adasiu, niech żyje niedowaga! C:
    Mam Marii całą najnowszą płytę, a co do piosenek z poprzednich płyt, to wiem, że bardzo podoba mi się 'Mam Kota', a co do niektórych, które wymieniłeś, to nie znam.

    ReplyDelete
  5. Ja mam ściągnięte wszystkie 3 płyty, a większość które Ci podałem są właśnie z tej nowej. "Mam kota na gorącym dachu mojej głowy..."- ta też jest świetna. Tak teraz mi się przypomniało, że "Nie mam czasu na seks" i "Czarny worek" też są niczego sobie.

    ReplyDelete
  6. Na pewno ściągnę sobie te płyty, zdaję się totalnie na Twój gust muzyczny, który zresztą jest podobny do mojego! c:
    Ale najpierw Hey, tak postanowiłem i tak niech się stanie.

    ReplyDelete
  7. @hi: Oj tam przestań, na pewno nie jest aż tak źle. +Mógłbyś podać swój SD'owy nick? C:

    ReplyDelete