11 January 2013

Amy została ze mną trochę dłużej.






Jakże ten czas płynie. W mig zleciał kolejny już tydzień nauki. Od dziś - 2 tygodnie wolnego. W tym roku moje województwo ferie zaczyna jako pierwsze. Uważam, że drobny odpoczynek dobrze mi zrobi. Cieszę się, bo chociaż będę miał czas na sprawy, które dawno już odkładałem. Planuję zakupy z przyjaciółką, łyżwy, kino, książki oraz.. stworzenie własnej reklamy. Tak, tak. Reklama może zachwalać jakiś produkt, ale także może być społeczna. Ja obstaję raczej za tą drugą formą. Ogólny zamysł już kręci mi się w głowie. Pozostaje przygotować kamerę, statyw, nietrzęsącą się rękę, wyszukać dźwięk, zmontować i voile! Będzie już gotowa. Na pewno pochwalę się efektami, jak już skończymy.

Jest zarazem prosto i odważnie. Klasycznie i elegancko.

Sukienka - Jean Paul Gaultier
Bielizna - RIO
Buty - Velvet Orchid
Naszyjnik - PPQ
Kolczyki - Fallen Angel
Torebka - Supertrash Girls


8 comments:

  1. troche jak z burdelu, ale mi sie podoba!:s

    ReplyDelete
  2. Też mam ferie :) Poza tym ładnie, ale żadna sztuka zrobić taką Amy.

    ReplyDelete
  3. Odważnie, z pomysłem. ;p

    Ja również zaczęłam ferie. A co do piosenki to genialna, uwielbiam calutki nowy album Linkin Parka.

    ReplyDelete
  4. Za bardzo się świeci.
    Ale torba fajna ;p

    ReplyDelete
  5. Świetnie, Amy.
    Mi się zaczynają za 2 tygodnie. ;c

    ReplyDelete
  6. Mi jakoś nie szczególnie się podoba.

    ReplyDelete