28 January 2013

Dog eyes smiling, scare you about dying.

Język polski mnie prześladuje. Dosłownie. Gdybym miał sobie rozplanować cały tydzień, w każdy dzień pojawiłby się w nim język polski. Na wtorek recenzja, na środę "Latarnik", na czwartek sprawozdanie, na piątek reportaż, w poniedziałek praca klasowa z "Pana Tadeusza", a we wtorek recytacja inwokacji. Błogosławiona obietnica pani, że po egzaminie nie będzie już żadnych prac pisemnych do domu. 

Ten cardigan jest cudowny, wiedziałem, że szybko z nim coś wykombinuję :)

Cardigan- It Girls
Podszewka- Rio
Koszula- Young Hollywood
Spodnie- Rio
Obcasy- Lanvin Paris
Torba- Special Offer
Bransoletka- DVF



13 comments:

  1. Świetnie dobrane kolorystycznie, prosto, ale jak przyjemnie. ;]

    ReplyDelete
  2. A ja za tydzień mam pracę klasową z lektury "Mały Książę" :D

    Stylizacja ładna ;)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Idealnie! Ten cardigan jest cudowny *.*

    ReplyDelete
  5. ja latarnika mialam w 2 gimnazjum, malego księcia w 1.. dziwny macie układ lektur.


    a stylizacją się jaram.

    ReplyDelete
  6. To ja mam taki lajcik, że o panie.

    A stylizejszyns boska.

    ReplyDelete
  7. Nie powiedziałbym, że mamy dziwny układ lektur. Ja tam się cieszę, że w 3 klasie możemy czytać krótkie książki (Mały Książę czy Stary człowiek i morze). Dzięki temu, możemy mieć dużo czasu na inne sprawy np. przygotowanie się do egzaminu gimnazjalnego czy bierzmowania ;)

    ReplyDelete
  8. Dużo masz roboty, mnie aż tak nie przyciskają nauczyciele :p
    Jak zawsze cudownie :3

    ReplyDelete
  9. a co ci da egzamin? nie patrzą na to aż tak.

    ReplyDelete
  10. My już przeszliśmy wszystkie lektury (: Stylizacja bardzo ładna.

    ReplyDelete
  11. ładna stylizacja, nie wiem czy ta kurtka jest aż tak boska ;)

    ReplyDelete