05 January 2013

I'm looking for the miracle.








W moim uchu zawitało coś na stałe. Małe, żelazne, niekoniecznie jeszcze wyglądające tak, jakbym chciał, żeby to wyglądało. Mowa oczywiście o małym niepozornym, ale jak twarz zmieniającym kolczyku. Jestem z siebie zadowolony, że w końcu zrobiłem coś, na co naprawdę miałem wielką ochotę. Ciekawe jak inni to przyjmą, ale i don't care, cuz haters always gonna hate. Nie wiem, czy spodobają Wam się te buty w outficie, ale wg. mnie pasują.

~Okulary - Original Future
~Marynarka - Stardoll Academ
~Koszulka - Folk
~Rurki - Stardoll Academy
~Buty - RIO Men

6 comments:

  1. Mówisz serio ? O.o
    Faaajnie !

    ReplyDelete
  2. Mi się osobiście podoba jak chłopak ma kolczyk w uchu.
    Buty są okej, ogólnie outfit udany.

    ReplyDelete
  3. Weź mi nie mów o koledze z klasy, który nosi niebieski kolczyk i strasznie błyszczy na jego uchu, normalnie okropieństwo...

    A stylizacja fajna ;)

    ReplyDelete
  4. A ja cały czas się zastanawiam czy ty piszesz o kolczyku u MisterSzymona, czy Ty osobiście przebiłeś sobie ucho. Bo na koniec piszesz coś o butach u lalki, więc nie mogę się połapać.

    A jeśli chodzi o strój to mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  5. Dzięki, dzięki! c:
    @Czaruś: Zobaczysz w poniedziałek. c:
    @Piotruś: Ja mam teraz tylko taki biały, przejściowy, przez miesiąc będę musiał nosić, później zmienię na czarny, zwykły czarny, taki, jak ma Zayn Malik z Łan Srekszyn hah
    @I'm Meg Bass: Dzięki, mi też się zaczęło podobać. ;-)
    @Adaś: Pisałem dosyć wyraźnie, więc powinieneś nie mieć problemów ze zrozumieniem, ale w sumie to masz rację, lekko zagmatwałem! ;-p I to ja, realny Szymon przekłułem sobie ucho. c;

    ReplyDelete