28 January 2013

New outfit

Здравствуйте, drodzy parafianie!
Ciekawe jak wiele czasu potrzeba, by ludzie cię zapomnieli? Wiecie, kiedyś bywałam na Stardollu, jeszcze bardziej kiedyś tu pisałam - pamięta to kto w ogóle? Czy  może czytelnicy tego blogaska to wszystko nowe dzieci, nie znające początków blogaska? Nevermind.

Weszłam se po latach rozłąki ze Stardollem na moje stare miejsce pobytu, a tam sztywno, borze, jak tu sztywno, panie jeżu. Zobacznie, jak sztywno. Dlatego:
Ałtfit i mejkap inspirowany twórczością  Jurija Gagrina.
To wspaniały projektant, naprawdę odmienił oblicze mody
patrzcie tylko na ten fason i kolory
Blogerskie drogi moje i Marcina rozeszły się dawno, ale nadal nie wyrzucił mnie z ekipy (dlategoż mogę zeszpecić ten oto blogasek). Ciekawe czy zrobi to teraz, czy muszę zrobić coś więcej, niż leniwca astronautę.

Pozdro, kso kso, serduszka, całuski, 
ziomeczki, kthxbai, 음경 ohoho jestem taka zabawna, doprawdy

8 comments:

  1. Wiw? Błagam, napisz, że wróciłaś♥
    By the way, cudny outfit, najbardziej podoba mi się modny ostatnio motyw z flagą USA!

    ReplyDelete
  2. Szymonie! To nie tylko motyw flagi, ale również modna biel i kosmos!
    Oby więcej takich niespodzianek!:D

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja, więcej takich poproszę ! ;p

    ReplyDelete
  4. Szymon, dzióbasku, nie wracam, na pewno nie teraz </3 Ale wrócę, ludzie, tak łatwo się nie odpędzicie c:

    Tlen - dopóki będę nadal współałtorem blogaska, nie musisz się martwić, będę wpadać c:

    I dziękuję wszystkim za uznanie - miałam nadzieję, że się ałtfit spodoba. Trochę się go obawiałam, bo mejkap jest - przyznacie to - trochę kontrowersyjny, dlatego dodałam bardziej przyjazne elementy jak motyw kosmusu czy Amieryki, coby złagodzić wizerunek. Najwyraźniej, poszło świetnie :*

    ReplyDelete
  5. Ludzie, patrzcie jakie glany! Cudowne! Z DKNY? Czy ELLE? No i ten blazer? SUPER!

    ReplyDelete
  6. Lubię leniwce, więc jest pro.

    ReplyDelete