13 January 2013

She moves in her own way

Przeczytałam dziś 3/4 Hobbita, czyli lekturę mam już z głowy. Muszę przyznać, że bardzo mi się podobała i mam zamiar w przyszłości zabrać się za Władcę Pierścieni. 
Stylizacja minimalistyczna, moja doll jest taka jakaś za poważna. Niedługo coś bardziej kolorowego zrobię.


top Dior
spódnica Apres Ski
buty Windows of the World
kopertówka VOILE
bransoletka PPQ

I na koniec trochę tego, czego ostatnio nałogowo słucham. Niech was nie przestraszy ilość, po prostu jak się wam nudzi, to polecam przesłuchać :)

7 comments:

  1. A Ty wiesz, że też sobie zaplanowałem przeczytać trylogię Tolkiena? Zarezerwowałem sobie czas na wakacje.

    A stylizacja bardzo ładna <3

    ReplyDelete
  2. Lol, hobbita? Ja jestem w 1 gimnazjum i miałem to jako lekturę miesiąc temu :D Stylka fajna, chcę bluzeczkę :)

    ReplyDelete
  3. @hi
    Bo właśnie różnie z tymi lekturami jest, chyba zależy od nauczycieli w której klasie zdecydują się omawiać.

    ReplyDelete
  4. Macie rację.
    Ja jestem w 2 i wiem, że nie będę omawiała Hobbita w gimnazjum w ogóle :C

    ReplyDelete
  5. stylizacja ładna, a ja chyba bd miał hobbita w 3 kl:>

    ReplyDelete
  6. Stylizacja świetna, a piosenki na pewno przesłucham, ale jeszcze nie dziś. c;

    ReplyDelete