11 January 2013

trzęsie mną ziemia








Społeczeństwo szkolne zareagowało w sposób normalny, a niektórzy nawet w pozytywny, jednakże - tak jak zawsze - usłyszałem kilka epitetów dotyczących wyznawania innej orientacji seksualnej, szkoda, że nie wiedzą, że to po mnie spływa. Lecz jedna rzecz ciągle nie daje mi spokoju. Wychowawca zaprosił mnie na boczek i powiedział, że grono pedagogiczne skarży się na mój kolczyk. Jednak idąc za mym hasłem zwalcz system, nie mam zamiaru wyciągać czegoś, co odzwierciedla i określa moją osobowość, moje wewnętrzne JA, głoszące takie, a nie inne prawidła. Problem tkwi w tym, jak to powiedzieć dorosłemu człowiekowi bez tak zwanego pyskowania.
Lekko szaleństwo związane ze spodniami. Jestem w pełni zadowolony z tej odsłony. I po kolejny udało mi się ciekawie wpleść glany, nie obyło się bez przeróbki graficznej, buty ździebko wystawały.

~Lenonki - MS Revelations
~Sweter - Apres-Ski
~Koszula -  Original Future
~Krawat - MS Revelations
~Spodnie MS Revelations
~Torba - Stylein
~Glany - Archive


7 comments:

  1. Podoba mi się, zmieniłbym może torbę tylko.

    ReplyDelete
  2. U nas kolczyk raczej nie sprawiłby problemu nauczycielom, chyba że pani od fizyki, bo ona to niczego nie toleruje.

    Świetna stylizacja.

    ReplyDelete
  3. Dzięki. c:
    @Adaś: Ta torba jest fajna, czemuż Ci się nie podoba? :c
    @Madzia: Czemu akurat Meg Bass? o.O

    ReplyDelete