04 February 2013

Give me love









Witajcie po znowu krótkiej przerwie. Liceum daje się we znaki, a przecież jeszcze niedawno leniuchowałem podczas ferii. Na szczęście już (lub aż) za dwa tygodnie będą odbywały się rekolekcje w mojej szkole i 3 dni wolnego. Cieszę się, bo przepada nam wtorek. Najokropniejszy dzień. Dołożyli nam chemię, fizykę i biologię jednego dnia! Dobrze, że nie geografię. Moją kochaną lekcję mam w piątek. W sumie i tak się ona nie odbywa, bo nasza wychowawczyni wylądowała w szpitalu zakaźnym. Szkoda.


Spódnica - Yves Saint Laurent
Koszula - Bonjour Bizou
Pasek - Chanel
Torebka - Givenchy
Buty - Lanvin
Kołnierzyk - Pretty N' Love


Stylizacja czekała już trochę czasu na wstawienie, aż się doczekała.



6 comments:

  1. Bardzo mi się podoba. Widziałam u ciebie w apartamencie i od razu mi się spodobała.

    ReplyDelete
  2. ładnie :)


    Kojarzy mi się ze strojami walk, hahah.

    Nie byłabym sobą, gdybym nie spytała... co to za lekcja?
    No, chyba, że chodziło Ci o wychowawczą xD

    P.S.: Ja nie wiem, kiedy u mnie bd rekolekcje, ale mam wtedy normalne lekcje.

    ReplyDelete
  3. Geografia : D

    Marcin, 19magda96

    ReplyDelete
  4. ciekawa stylizacja, nie napiszę, że nie, a najbardziej podoba mi się wykorzystanie spódnicy

    ReplyDelete
  5. Ani trochę mi się nie podoba.

    ReplyDelete