28 March 2013

fold it

Sorry very za niebycie przez jakiś tam czas. Po jakże nieumiejętnym formacie mojego peceta przez rodzonego brata wcięło mi wszystkie zdjęcia, filmiki i tym podobne pamiątki. W dodatku zakładki i zapisane automatycznie hasła także się usunęły. Na ogarnięcie tego w optymalnym poziomie potrzebowałem sporo czasu, czasem siedziałem nawet do 2. w nocy. Nikomu nie życzę takich problemów. Musiałem też założyć nowe konto na google, weryfikować je i tak dalej. Nie wiem czy stylizacja Wam się spodoba, ale chciałem zrobić coś ciekawego. Włosy też są inne.
~Okulary - PPQ
~Płaszcz - Miss Sixty
~Sweter - Mr.
~Spodnie - MS Revelations
~Torba - Miss Sixty
~Buty - Mr.&DIY

8 comments:

  1. Uwielbiam. <3
    Piszemy na jednym blogu już dosyć długo, a ja myślałam, że jesteś jedynakiem :D

    ReplyDelete
  2. Fajnie, mi się poprzednia fryzura bardziej podoba : 3

    ReplyDelete
  3. dziękuję! c:
    @Madzia: widzisz, jednak po tak długim czasie nadal potrafię zadziwiać! c:
    @funky: postanowiłem w końcu zmienić, bo prawie cały czas mam tę samą, trzeba też wypróbować i inne ;-)

    ReplyDelete