26 April 2013

Give rise to the villain.

Kuriozalna Retrospekcja:
Pierwszy dzień egzaminów, zaczynamy pisać część polonistyczną. Rozrywamy czerwone naklejki pieczętujące testy i przeglądamy strony. Co się okazuje? Nie ma rozprawki, jest za to charakterystyka. Chłopak przede mną odwraca się (to ten od strony biernej, pamiętacie?) i pyta:
"Balladyna to jest z Quo Vadis?"

Przejdźmy do stylizacji :)

Kurtka- LE
Top- Nelly.com
Sukienka jako spódnica- Miss Sixty
Kopertówka- DVF
Obcasy- DVF
Kapelusz- Killah


10 comments:

  1. Bardzo ładna stylizacja :3 Uwielbiam tą kurtkę.

    ReplyDelete
  2. hahaha balladyna z Quo Vadis! ludzie to jak coś wymysla.

    Stylziajca jak zawsze piekna. mam wrażenie czy pozmienałeś coś w twarzy? A może to tylko przez ciemną pomadkę.

    Fioletowaszafa

    ReplyDelete
  3. hahah, miałam tak samo :)
    A co do stylizacji, to bardzo ładna.

    ReplyDelete
  4. Chłopak się zestresował chyba xd
    Śliczna stylizacja.

    ReplyDelete
  5. haha, Balladyna z Quo Vadis, rozwaliło mnie to totalnie.

    Zmieniłeś twarz widzę, jest cudownie. :)

    ReplyDelete
  6. Cudnie, cudnie, cudnie :D
    Jak ja często dziś powtarzam to słowo podczas komentowania!
    Dziwne, ale pociąga mnie Twoja doll. o.O

    ReplyDelete