25 April 2013

Goodbye, I will die.

Trzy dni wolnego, dzień szkoły, a potem... dziewięć dni wolnego. Marzenia? Nie, to cudowna rzeczywistość. Przez trzy dni nadrabiam nieprzespane noce, oglądam coraz dziwniejsze filmy (klimatyczny thriller Inni i fascynującą brzydotą Wojnę polsko-ruską), rysuję i rozkoszuję się ciszą w moim domu i świętym spokojem. Ja, Muse i gorzka czekolada - czy może być lepsze połączenie? Planuję też listę rzeczy, których brakuje w mojej szafie - realnej. A ta jest niezbyt zaskakująco mało kobieca. Białe koszule, jeansy, T-shirty, dalej kraciaste koszule, jeansy, T-shirty. I tak w kółko. Na dziewczęcą część garderoby składają się: dwie spódnice (w tym jedna  nienoszona od 2 lat), sukienka (ta noszona jest w lecie- sukces!) i tunika. Kontrastują z nią denimowe kamizelki, koszulki a la' grunge, podarte szorty i spodnie, ukochane czernie i szarości. Gdy miałam kupić klasyczny trencz, ze sklepu wyszłam z pistacjowym. Gdy szukam delikatnej bluzki na co dzień, w oczy rzucają mi się te rockowe. Zapewne, gdy będę chciała kupić proste, beżowe baleriny, ze sklepu wyjdę z czarnymi, ćwiekowanymi lordsami (a mam już jedne na oku!). Normalną sytuacją jest również "zgubienie się" w Empiku, pomiędzy regałami z moją ukochaną Fantasty. Na zakupy wybiorę się niedługo, bo do dnia, w którym stuknie mi piętnastka pozostał niecały miesiąc, a mi marzą się te buty.

Zmieniłam włosy i kolor karnacji, myślę, że się spodoba. Stylizacja w moim realnym stylu, czyli niskie buty, rurki, koszula i wojskowa torba. Inspiracją było zdjęcie kobiety, która na denimową koszulę narzuciła luźną granatową w kratę, dołożyła do tego szorty i szpilki, i wyglądała absolutnie perfekcyjnie!

Shirt - Archive
Vest - Archive
Top - Archive
Jeans - Schizma Stardesign
Tatoos - Evil Panda
Bag - Fallen Angel
Tennis shoes - Archive

Nowe uzależnienie - wszystko przez Marcina

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Inni to klasyk, uwielbiam ten film, a chyba najbardziej za zakończenie.

    Cudowna stylizacja, te rozwiane włosy idealnie pasują.

    ReplyDelete
  3. @ Clev
    Film jest świetny, ma taki mroczny, gotycki klimat, który uwielbiam. I Nicole, wtedy wyglądała niesamowicie!

    ReplyDelete
  4. Dokładnie, chyba jeszcze miała trochę bardziej rozwiniętą mimikę, przed naciąganiem skóry :D

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam tę stylizację <3

    ReplyDelete
  6. Muse, kocham mają lekko magiczną i elektryzująca muzyke, osobiście kocham uspring i Supermassive black hole :D

    Stylizajca ładna, taka casualowa :D

    Fioletowaszafa

    ReplyDelete
  7. 'Inni' to jeden z filmów, do których często wracam we wspomnieniach, jest jednym z najświetniejszych, jakie kiedykolwiek oglądałem. Nie dowiedziałbym się o nim, gdyby nie zastępstwo na angielskim♥ I też kocham zakończenie.
    Stylizacja zawiera chyba wszystko co kocham w Tobie. :-)
    +Nie zmieniaj się, zastanawia mnie dlaczego w ogóle chcesz być bardziej 'dziewczęca', co za tym idzie bycie 'słit'. Takich jak Ty, to ze świecą szukać (nawiązując do okładki Innych) w moich okolicach. A dziwne jest to, że zazdroszczę Ci takiej szafy hahaha!

    ReplyDelete