21 June 2013

nie mów mi, że niebo jest granicą, skoro są ślady stóp na Księżycu

Adaś swoimi wynikami wprawia mnie w kompleksy! W sumie nie poszło mi źle, z polskiego mam 100%, ale nie jestem zadowolony z historii, poszło mi przeciętnie. Poza tym pisałem sprawdzian roczny po raz drugi z geografii, mam nadzieję, że uda mi się poprawić ocenę. Dostałem dziś ćwiekową czapkę how lovely. Jednakże znalazłem małą skazę - brakowało jednego elementu, ćwieka oczywiście, a to w dodatku na daszku. Nowy wygląd mnie się wielce podoba.
 ~Beanie - RIO
~Okulary - Killah
~Futro - Original Future
~Bluza - Xx_VoodoDoll_xX
~Torba - Original Future
~Spodenki - Archive
~Buty - Mr.

9 comments:

  1. Czytając jakie macie wyniki z egzaminów, oceny i średnie zaczynam mieć kompleksy XDDDDD

    Stylizacja jest fantastyczna :3

    ReplyDelete
  2. Cudna stylizacja, Szymku.

    Mam nadzieję, że będę stresowała się tylko wynikami z angielskiego, bo nie zamierzam pisać matematyczno-przyrodniczych (walka o laureata z biologi...).

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja ;)

    100% z polskiego? Moja polonistka na pewno nie sprawdzała Twojej pracy, bo powiedziała nam, że nikomu nie dała maksa punktów za charakterystykę :D

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ohohoho, niesamowity wynik!
    Ja mam 81% z polaka ;)

    A co do stylizacji to podoba mi się kamizelka, chyba się skuszę na zakup tego futra ;)

    ReplyDelete
  6. @Marta: sam mam kompleksy, jak już napisałem w poście haha!
    @Jadzia: Na pewno dasz sobie radę. Jeden chłopak z mojej szkoły tak sobie rozplanował konkursy, że pisał tylko część z polskiego i angielskiego. W tamtym roku pewien chłopak zajął pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie geograficznym i to na etapie ludzi, którzy chodzą już na studia. Fenomen po prostu. I to wszystko z takiej małej mieściny. c;
    @Adaś: Też trudno mi było w to uwierzyć! Taa, bo podobno nasze sprawdzali z Wa-wy.
    @Pioter: Jak ktoś ma 80% to już jest wielgachny sukces. Chociaż część z polskiego, według mnie, do trudnych nie należała. Oj kup, tyle że ja złożyłem tę kamizelkę z dwóch futer, stąd też będziesz musiał wydać podwojoną cenę jednej z kamizelek. c;

    ReplyDelete