21 June 2013

Summer moon

Rozpływam się z gorąca. W szkole było nie do zniesienia, dlatego wachlowaliśmy się książkami przez 3 godziny, a potem wyszliśmy ze szkoły robiąc nauczycielom przysługę. Dzisiaj dostałem też wyniki egzaminów i muszę przyznać, że jestem z nich zadowolony, chociaż z matmy mogło mi lepiej pójść. 
Podstawa z angielskiego- 100%
Rozszerzenie z angielskiego- 100%
Przyrodnicze- 96%
Historia i wos- 94%
J. polski- 91%
Matematyka- 79%
Tak się rozkładają moje wyniki. Razem z punktami za oceny, pasek i rozszerzony drugi język w liceum mam 160 pkt. Myślę, że przyjmą mnie na mat-fiz w liceum, do którego chcę się dostać. 
Średnia też mnie zadowala, jest identyczna jak w zeszłym roku- 5.64

A stylizacja letnia, choć w niecodziennym wydaniu. Idealna na upalne dni.

Bluzka- LE
Szorty- Happy Midsummer
Kopertówka- Tingeling
Sandałki- Bonjour Bizou
Bransoletka- Windows On The World
Okulary- Anna Sui

9 comments:

  1. U nas też dzisiaj w szkole nie dało się wytrzymać, straszna duchota.
    A z polskiego mam tyle samo procent co Ty. ;p

    Ładna stylizacja. :)

    ReplyDelete
  2. Gratuluję wyników! A stylizacja naprawdę ładna :)

    ReplyDelete
  3. Kurcze, czy na tym blogu piszą sami najlepsi ucznie? :D


    Gratuluję wyników i średniej!

    A stylizacja śliczna :*


    ReplyDelete
  4. Cudownie!
    Gratuluję, ja tylko z podstawy miałam 100%, bo z rozszerzenia straciłam 1 pkt...

    ReplyDelete
  5. Stylizacja jak zawsze świetna. Przy takich wysokich wynikach/średnich czuję się jak nieuk (którym oczywiście jestem) ze "swoją" 4.4 w pierwszej gim. Coś przeczuwam, że w dalszych latach nauki będzie gorzej :c

    ReplyDelete
  6. Pozazdrościć wyników!
    Stylizacja idealna na lato.

    ReplyDelete
  7. Ślicznie!!! Widzę że polubiłeś te spodenki :D

    ReplyDelete