22 July 2013

'Cause never is too late



futro BONJOUR BIZOU/RALPH LAUREN DENIM&SUPPLY
spodnie PET A PORTER
koszulka FALLEN ANGEL
buty NELLY.COM
torebka DIANE VON FURSTENBERG
okulary CHANEL





koszula BONJOUR BIZOU
spodnie PPQ
buty ARCHIVE
torba PRETTY 'N LOVE
kolczyki NELLY.COM
zegarek IT GIRLS



sukienka RIO 
szpilki RIO
torebka MISS SIXTY
choker BONJOUR BIZOU



Są to moje trzy ostatnie stylizacje na blogu. 
Myślałam, że dam radę jakoś to pociągnąć, ale nie mogłam oszukać samej siebie. 
Jak pewnie większość z Was zauważyła, już nie angażuję się w Stardoll tak, jak to bywało dawniej. Kiedyś Stardoll był dla mnie na #1 miejscu, jeśli chodzi o to, co robiłam w internecie. Teraz to miejsce należy do Twittera, Tumblra i mojego fanfiction.
Odchodzenie z Orakulum nie jest łatwe, bo to blog, z którym wiążę naprawdę wiele miłych wspomnień. Atmosfera na blogu jest cudowna, zawsze była. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, które zawsze dawały mi motywację na tworzenie nowych stylizacji i naprawdę podnosiły moją samoocenę. Pomyślicie, że jestem jakaś strasznie sentymentalna, ale naprawdę uwielbiam ten blog i cieszę się, że mogłam na nim pisać przez dość długi okres czasu. Była to naprawdę czysta przyjemność. 
Marcinie, Szymonie, Adamie, Kasiu i Jagodo, dziękuję za cudowną współpracę. 
Antku i Dusiu, mam nadzieję, że zostaniecie tu jak najdłużej i życzę Wam dużo weny na tworzenie nowych stylizacji. 
Trzymajcie się ciepło i jak najwięcej się uśmiechajcie :) 
Clev

13 comments:

  1. Nie wierze, w to co widze :o
    Strasznie mi przykro, ze odchodzisz, bo przyznam szczerze - Twoje posty byly jednymi z moich ulubionych. Ale odeszlas z SiMa, tutaj rzadko sie pokazywalas, wiec to zapewne prawda, ze stardoll juz Ciebie nie 'ciagnie'.
    Szkoda i to wielka! Jednak tak czy siak, zycze Ci wszystkiego najlepszego, dobrych ocen, pasji i szczescia. Nie zapominij o TVD i zagladaj tutaj czasem :)
    Co do fanfiction - tez lubie 1D, ale chyba wole prawdziwe informacje dotyczace ich zycia. Polecam video do The Best Song Ever... Swietne! Zayn jest seksowny nawet jako kobieta, choc wole jego meska wersje, haha :D

    ReplyDelete
  2. Jakiś czas temu przeszło mi to przez myśl. Każdy zauważył, że na orakulum jest Cię coraz mniej. Odsuwałem tę myśl od siebie i w głębi liczyłem, że tak się nie stanie. Niestety.
    Naprawdę ciężko mi w to uwierzyć. Trafiliśmy na tego bloga w tym samym czasie, aż ciężko mi sobie wyobrazić, że będę tu pisać dalej, a Twoje stylizacje nie będą się już pojawiać.
    Nie szybko przywiązuje się do ludzi, a my właściwie nie znamy się blisko, oprócz współpracy na blogu, ale naprawdę zrobiło mi się przykro...
    Nieważne kto będzie pisać na Twoim miejscu, myślę, że Ciebie nie zastąpi. Życzę Ci wszystkiego najlepszego :)
    A te trzy stylizacje są po prostu świetne.

    ReplyDelete
  3. WIELKA szkoda;((( Robiłaś naprawdę świetne stylizacje!
    Trochę niezręcznie mi o to pytać, ale zapytam. Moje konto zostało skasowane, a ja potrzebuję jakiegoś dobrego konta. Nie sprzedajesz swojego?

    ReplyDelete
  4. Czułam to, coraz rzadziej byłaś, wczoraj tak myślałam. Szkoda że odchodzisz, bo ten blog bez Ciebie będzie pusty i dla mnie troszkę przewietrzony. Życzę Ci wszystkiego najlepszego :)

    ReplyDelete
  5. A ta druga stylizacja to mistrzostwo nad mistrzostwami, jedna z lepszych na tym blogu :)

    ReplyDelete
  6. Nigdy nie poznałam Cię bliżej, ale zawsze podziwiałam Ciebie i Twoje stylizacje, bo naprawdę masz talent.
    Szkoda, że blog traci tak zdolnego redaktora. Poniekąd Ci zazdroszczę, że masz odwagę z tego zrezygnować.
    Dziękuję za miłe słowa i życzę Ci powodzenia :)

    ReplyDelete
  7. Pożegnania są najgorsze. Będzie nam Ciebie brakować, droga Clev. I to mocno. Pamiętaj, że zawsze będziesz częścią tego bloga i odwiedzaj nas jak najczęściej. Dziękuję za każdy świetny post i miły komentarz. Wróć tu kiedyś.

    Proszę.

    ReplyDelete
  8. Dziękuuję Wam za te komentarze, nawet nie wiecie jak mi miło i aż mi się łza w oku zakręciła :')

    @miss_miley_van
    pewnie, że widziałam, już zwiastuny były cudowne. od wczoraj ciągle odświeżam, w końcu jest rekord do pobicia :)

    @Adam
    'ciebie nie zastąpi' to chyba najpiękniejsze słowa jakie usłyszałam w moim kierunku. :)

    @Damian
    jeszcze się zastanawiam, ale nie jestem pewna. trochę za dużo pracy, pieniędzy i serca włożyłam w to konto. chociaż przeszło mi to przez myśl.

    @nivea11
    Dziękuję! x

    @Dusiolla
    jeśli ktoś kiedyś by mi powiedział, że będę rezygnować z Orakulum to bym go wyśmiała. bardzo mi miło, że mogłam być dla kogoś inspiracją. :)

    @Schizma
    no pewnie, że będę was odwiedzać! :) x aww

    ReplyDelete
  9. Szkoda, bardzo szkoda. Twoje stylizacje były naprawdę niesamowite i często inspirowały. Mam ogromną nadzieję, że jeszcze kiedyś tu powrócisz. ;)

    ReplyDelete
  10. Nie usuwaj się z autorów i wrzuć tu coś czasami od siebie:)

    ReplyDelete
  11. Szkoda, że odchodzisz. Lubiłam twoje stylizacje.
    Mam nadzieje, że może kiedyś wrócisz ;)

    ReplyDelete
  12. Zawsze lubiłam Twoje stylizacje, nawet kiedy nie znałam jeszcze tego bloga, wchodziłam do Twojego apartamentu i oglądam wszystko, co tworzysz. Szkoda, że odchodzisz. :( Byłaś moją pierwszą stardollową inspiracją. Mam nadzieję, że nie usuniesz konta i od czasu do czasu tutaj zajrzysz. :)

    ReplyDelete
  13. Wielka szkoda że odchodzisz, Twoje stylizacje są bardzo inspirujące i ciekawe. Mam nadzieję że raz na jakiś czas tu zajrzysz i wrzucisz coś od siebie :)

    ReplyDelete