22 July 2013

Organizacyjnych spraw kilka

Hej. Mam dla Was dwie małe, ale dosyć istotne informacje. Jako że szef naszego bloga, Marcin do środy wypoczywa na wsi, rozdanie nagród z loterii odbędzie się po jego przyjeździe. Drugą wiadomość kieruję w imieniu Marcina do próbnych redaktorów - wasz okres próbny kończy się za dziewięć dni, więc radziłabym wziąć się do solidnej, blogowej pracy. Na Waszym miejscu postawiłabym na jakość, a nie ilość. Życzę powodzenia i miłej nocy :) 

Tak bardzo beznadziejne napisanie notki organizacyjnej. Serio, nie umiem. 

3 comments:

  1. Na Waszym miejscu postawiłabym na jakość, a nie ilość.

    Dobrze powiedziane! :)

    ReplyDelete
  2. Powodzenia życzę tym redaktorom :3

    ReplyDelete
  3. "Na Waszym miejscu postawiłabym na jakość, a nie ilość." Strzelam, że do Antka skierowane to nie było.
    Trochę mi przykro, że dopiero po takim czasie ktoś zwrócił mi uwagę pod tym względem i to nie wprost. Gdybym wiedziała, że Wam przeszkadza ilość moich stylizacji, od razu bym przystopowała. Na to chyba już troszkę za późno bo został mi ledwie tydzień. A szkoda, bo starałam się jak mogłam.

    ReplyDelete