17 July 2013

Co zrobisz, gdy ktoś przyłoży ci nóż do szyi, a ty akurat dostaniesz czkawki?







Tęsknota zbija wszystko na drugi plan.
Cholera, tak bardzo mi ciebie brak.

Tak bardzo po mojemu.

Jacket ♡ - Bonjour Bizou
Shirt - It Girls
Top - Archive + Evening Falls + Noname
Shorts - Miss Sixty
Tights - Noname
Chain  - Rio
Bag - Stylein
Platforms - DKNY + Fallen Angel

Jutro, gdy zabraknie poezji 
Jutro, zimne słońce nauki zmrozi krew 
Jutro, przestaniemy być piękni 
Jutro, lecz dzisiaj ostatni chwalmy dzień!

10 comments:

  1. Jest tak schizmowo, idealnie :)

    ReplyDelete
  2. Piękna stylizacja :3

    ReplyDelete
  3. Przyzwoicie;))))

    Asiuleczkavip

    ReplyDelete
  4. Schizmowe zawsze najpiękniejsze. ♥ Tylko trochę mi ciemno, ale tak rozłamom religii chyba wypada.

    Raywen

    ReplyDelete
  5. Pięknie, oddaj mi ten blazer! :<

    ReplyDelete
  6. Jak zobaczyłam tę stylizację od razu w oczy wpadły mi perełki, jestem straszną materialistką na stardoll :)

    ReplyDelete
  7. Fakt, bardzo po Twojemu. Skromnie i cudownie *.*
    IcySourGirl

    ReplyDelete