22 July 2013

I hate the beach, but I stand in California with my toes in the sand.

Nie wiecie nawet ile czasu szukałem tych bucików użytych w stylizacji. Odwiedzałem tyle apartamentów, pytałem tylu ludzi, proponowałem sporo stardollarów- nikt nie chciał się ich pozbyć. Aż pewnego słonecznego dnia, kiedy buszowałem w bazarku ukazały mi się za 5 starmonet :)

To jest chyba trzecia wersja tej stylizacji. Pierwsza- prawie cała czarna zupełnie mnie nie zadowalała, w drugiej były inne okoulary, a tak wygląda ostateczna wersja. Jestem całkiem zadowolony z efektu.

Kurtałka- Philosophy
Bluzka- Windows On The World
Spodenki- Bonjour Bizou
Torba- It Girls
Pasek- It Girls
Skarpety- Killah
Oxfordy- It Girls
Bransoletka- Diesel
Okulary- Otto


8 comments:

  1. lubię takie klimaty, ale buty pozostawiają wiele do życzenia :v

    ReplyDelete
  2. Ja też znalazłem te buty za grosze ;)

    ReplyDelete
  3. Świetne są, chyba zaraz się udam na ich poszukiwania. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. Dla mnie buty zupełnie nieciekawe. Stylizacja przyjemna ;)

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja, buty same w sobie nie są piękne, lecz w tym zastawieniu jak najbardziej na tak!

    ReplyDelete