21 July 2013

u r the lucky ones!

Wczoraj chyba złapałem jakąś mini deprechę. Nie wyszedłem wcale z domu, cały dzień siedziałem w piżamie. Postanowiłem więc, że kolejny dzień (czyt. dziś) zacznę zupełnie inaczej i inaczej też skończę. Tak więc już od rana czytałem książkę, a do komputera usiadłem 1h i 13 min temu. Dołączam 4 foty z sesyji. Tylko te przerobione. (Uprzedzam, że na pierwszym zdjęciu wyglądam jak gwałciciel, haha :D)
~Okulary - MS Revelations
~Koszula - Coco Chanel
~Koszulka - jjgangstevenjj
~Spodenki - Coco Chanel
~Pantofle - WOTW

13 comments:

  1. To drugie zdjęcie jest bardzo świetne i ta poza a'la tap madl! :D

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia świetne :3

    ReplyDelete
  3. Faktycznie jak gwałciciel :). Zastanawiam się czy naprawdę chcesz swoją przyszłość wiązać z modelingiem. .. ?

    ReplyDelete
  4. te 'spodenki' chanel, nie pasuja mi kolorystycznie, ale i tak jest ładnie :>
    swietne zd ♥

    ReplyDelete
  5. A mi się najbardziej podoba ostatnie zdjęcie. ;p

    ReplyDelete
  6. Na drugim wyglądasz jak Simon-Myśliciel, w ogóle cool !

    ReplyDelete
  7. @Zorza z Morza
    To jest dosyć abstrakcyjne, że tak myślę, acz robię to, bo to uwielbiam. I wykrywam w Twoim komentarzu nutkę 'nie nadajesz się Szymonie', ale jakoś się tym nie przejmuję. c;

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. fajna sesja, ale nudna stylizacja(ta sesyjna)
    co do stylizacji sd to ciekawie

    ReplyDelete
  10. Dziwnie wygląda ta spódnica w roli spodenek, ale jest ciekawie :)

    ReplyDelete
  11. Kiedy wyniki loterii ?

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia :) Stylizacja fajna, chociaż nie mogę się przekonać do spódnicy-spodenek.

    ReplyDelete
  13. Jakie super uzycie spodnicy, brawo!
    Czy juz mowilam, ze ladnie Ci w oksach? :3

    ReplyDelete