14 July 2013

MISBHV

Cześć dziubaski, wracam po kilku dniach nieobecności. Wypoczęłam, zregenerowałam siły, więc teraz mogę zabrać się do pracy.
Gdzieś u kogoś wypatrzyłam projekt koszulki "MISBHV 07" i postanowiłam go kupić. Od razu zrobiłam stylizację. Dobrałam pasującą do marki czapkę, potem spodenki. Niemal idealnie wkomponowałam torbę, która strukturą i kolorem leży między kurtką a szortami. Wyszło? :)

czapka - Original Future | koszulka - Monia96XD | kurtka - Fudge | spodenki - Pretty n' Love | torba - Pretty n' Love | buty - Bizou

9 comments:

  1. śliczna ale ta koszulka jakoś dziwnie wygląda z tym wszystkim

    ReplyDelete
  2. co jak co, ale ta stylizacja wyszła ci super

    ReplyDelete
  3. Szczerze mówiąc stylizacja w ogóle mi się nie podoba.

    Raywen

    ReplyDelete
  4. Też ostatnio robiłam stylkę z tym crop topem. :D Projektantką jest bodajże Monia96XD. Co do stylizacji - dobrałabym do koszulki nieco inne barwy, ale taka wersja też mi się bardzo podoba - jest mega oryginalnie. :)

    ReplyDelete