26 January 2014

Show up in your lace, drink up little girl and they will always let you down


Sezon na stylizacje z nowym LE uważam za rozpoczęty. Mam już kilka stylizacji w zanadrzu, pokażę je Wam w ciągu kilku najbliższych dni :)
Pierwsza propozycja z jeansową kurtką z koronkowymi wykończeniami. Nie chciałem zrobić czegoś mdłego, więc nie zabrakło skórzanego topu, wysokich, czarnych obcasów i mojego ukochanego kapelusza. 

PS. Granie w Subway Surfers do 4:30 nad ranem na pewno mi nie służy, marnuję te ferie jak tylko się da xD

Kurtka- Limited Edition
Top- Velvet Orchid
Spódnica- Special Offer
Torba- Decades
Bransoletka- Limited Edition
Obcasy- DKNY
Kapelusz- Bonjour Bizou


11 comments:

  1. Ładna stylka, zrób coś z otwartymi torbami :)

    ReplyDelete
  2. Śliczna, nie zdążyłam na tę kurtkę ;|

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna stylizacja. :)

    Ja gram do 3.00 w Throne Rush na fb, potem śpię do 13. Wymarzone ferie ♥

    ReplyDelete
  4. A miałeś uczyć się matmy xD
    Ślicznie wyszło.

    ReplyDelete
  5. Nie przepadam za krótkimi kurtkami, bo nie umiem ich dobrze użyć. Tobie za to wyszło cudownie!
    Subway Surfers? E tam, Pou lepsze. ♥

    ReplyDelete
  6. Śliczna. :)
    Ja nabijam w Logo Quiz (i w domu, i w szkole, i gdzie się da), chociaż na Subway Surfers też miałam fazę. :D

    ReplyDelete
  7. Ta kurteczka jest śliczna, dobre połączenie. :)

    ReplyDelete
  8. Śliczna!
    Łoo, kocham tą gre XD 130.000 jea.

    ReplyDelete