25 January 2014

Child, I will hurt you

TAK wyglądam jak widzę, że wykupili mi najlepsze rzeczy z nowego LE.
A teraz już tak na poważnie, spóźniłem się góra 10 minut i już nie było 8 rzeczy, tych najlepszych ofc.
Kupiłem jednak 14 ubrań i dodatków, naprawdę udana kolekcja. Postaram się coś wykombinować z zakupami i może już niedługo zobaczycie na blogu stylki z nimi. Pokusiłem się o 2 pary platform, 2 pary obcasów, czarne botki, 2 torebki (te z ukazaną zawartością), 2 sukienki (w zebrę), 2 pary legginsów (czarne, wycięte i przezroczyste różowe- te drugie same w sobie tragiczne, ale z legginsami z basics wyglądają spoko :D), pasek w zebrę, kurtkę jeansową i spódnicę w kratę. A Wy co kupiliście?

Kurtka- Velvet Orchid
Koszula- Cheap Monday
Spódnica- Rio
Torebka- Chanel
Obcasy- Christian Louboutin
Kapelusz- Bonjour Bizou
Kołnierzyk- Special Offer
Pasek- Alice + Olivia


14 comments:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Podoba mi się połączenie spódnicy z butami :-)

    ReplyDelete
  2. Zmieniłabym pasek, ale ogólnie ładnie. Ja nie zdążyłam na jeansy, a ogólnie to trochę drogo ;/ Niebieska otwarta torba dla mnie jest zbyt kiczowata, kupiłam tylko czarną, czekam na Twoje stylizacje z nimi.

    ReplyDelete
  3. Jeny, ale zakupy!
    My kupiłyśmy o 10 ciuszków mniej - fioletowy top, fioletowe platformy, kurtkę i czarno-białą bluzeczkę. Nie zdążyłyśmy kupic różowej spódniczki, ale oprócz tego mamy wszystko, co chciałyśmy.
    Stylka jak zwykle świetna :)

    P.S.: Zdjęcie nas rozbawiło, czekamy też na stylki. My również zrobimy je niedługo xD

    ReplyDelete
  4. hi5 :< poszłam się kąpać 5 min przed dostawą :ccccc jak wróciłam, nie było już najładniejszych rzeczy i w efekcie kupiłam tylko pasek w zebrę i liliową kurtkę.
    stylizacja ładna, swietne połączenie butów i spodnicy :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie, świetna spódnica. :)
    Ja na LE zdążyłam. Wiedziałam, że wczoraj wejdzie więc czekałam cały czas. Miałam kupić ok. 15 artykułów, ale wpadłam w taki szał, że wyszło 30... Cóż, pewnie kilka z nich potem sprzedam.

    ReplyDelete
  6. ładna stylizacja :) bardzo ładny ten kotek ze screena, zamierzam sobie takiego kupić :D

    ReplyDelete
  7. To wyobraź sobie jaką ja miałam minę, jak zobaczyłam, że WSZYSTKO mi wykupili ;/ Nie zdążyłam nic kupić, a miałam odłożone sporo stardollarow. Nie wiem na jakim ja świecie żyłam, ale byłam przekonana, że to LE będzie dopiero za kilka dni...

    A tak poza tym, to świetna stylizacja ♥

    ReplyDelete
  8. Świetna! :)
    Kupiłam kilka rzeczy, ale żałuję, że nie mam dżinsowej kurtki z skórzanymi wstawkami.... A mogłam mieć, bo gdy skończyłam zakupy, to jeszcze jej trochę było, a 15 min. później sprzedałam coś na bazarze :l Niemądra ja.

    Kiciuś uroczy. :D

    ReplyDelete
  9. O Jezusku mi udało się kupić 10 rzeczy z czego wszystkie 5, które chciałem. Gdy ja robiłem zakupy to na szczęście wszystko było, a zdążyłem to kupić tylko dlatego że odcinek serialu mi się zaciął i podczas czekania aż reszta mi się zbuforuje i odświeżyłem Plazę :) Szczęście w nieszczęściu.

    Stylizacja świetna jak zawsze, czekam na stylizacje z LE :)

    Van_nessa11

    ReplyDelete
  10. Cudo. *.*

    Ja pokusiłam się tylko na fioletowe platformy, myślałam też o jeansach z koronką, ale napis LE je oszpecił, więc zrezygnowałam. :D

    ReplyDelete