08 June 2014

Fineshrines

Nietrudno zauważyć, że nie było mnie kilka dni na blogu. Zrobiłem sobie chwilowy odpoczynek od wirtualnego świata i naprawdę poczułem się lepiej. W tym tygodniu w naszej szkole były organizowane zajęcia przez wolntariuszkę z Kanady i wolontariusza z Brazylii. Oboje nocowali u osób z mojej klasy. Dziewczyna gościła u mojej koleżanki, dlatego całe dnie spędzaliśmy razem. Naprawdę dobrze się dogadywaliśmy i mieliśmy dużo pomysłów jak zorganizować sobie czas.
Tęskniłem jednak trochę za światem wirtualnym, dlatego do Was wracam :)

Żakiet- Rio
Top- PPQ Of Mayfair
Spódnica- PPQ Of Mayfair
Torebka- Pretty n' Love
Obcasy- Chanel
Kapelusz- Bonjour Bizou
Naszyjnik- Chanel
Bransoletki (DIY)- Nelly.com + Hot Buys Summer Retro

Purity Ring- Fineshrine (uzależniające)


8 comments:

  1. Genialna stylizacja.
    Fajnie miałeś :0

    ReplyDelete
  2. Świetnie :) Spotkanie musiało być fantastyczne. Stylizacja śliczna.

    ReplyDelete
  3. Piękna!
    Takie wymiany są świetne, przy okazji szkoli się język :3

    ReplyDelete
  4. Super stylka! :)

    Do nas w marcu przyjechaly 2 dziewczyny (Japonka i Gruzinka) i Malezyjczyk; wszyscy mlodzi studenci, kazdy z nich prowadzil lekcje o swoim panstwie po angielsku. Oczywiscie Gruzinka sobie radzila najlepiej. Bylo fajnie, ale nie moglismy z nimi spedzac czasu tak jak Ty, bo mieszkali u uczniow z innej szkoly, gdzies w centrum. Szkoda!

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładnie. :) Wciąż nie mogę się przekonać czy kupić te żakiety z Rio, ale chyba się jednak zdecyduję. :)

    ReplyDelete