08 June 2014

How did I get here?

Zawsze w niedzielny wieczór zastanawiam się jak to możliwe, że jeszcze chwilę temu było piątkowe popołudnie, a zaraz będę musiał wstawać do szkoły i spieszyć się na pierwszą lekcję, na której i tak zazwyczaj mnie nie ma, bo nie umiem się nie spóźniać...

Z tą bluzką już wszyscy zrobili stylizację i weź tu teraz wymyśl coś oryginalnego... Udało mi się jednak użyć takich dodatków, których nie widziałem u nikogo w zestawieniu z tym T-shirtem :)

T-shirt- Callie's Picks
Spódnica (top)- Mr.
Kopertówka- Limited Edition
Obcasy- Mortal Kiss
Naszyjnik- Jean Paul Gaultier
Daszek- No Name (Fudge)
Okulary- DVF



6 comments:

  1. Kto jeszcze zrobił stylizację z tym t-shirtem? Póki co widziałem tylko 2-3 stylizacje z nim. C:
    Twoja jest świetna

    ReplyDelete
  2. Bluza jest cudna i musimy ja kupic!
    Ostatnio rzeczywiscie bylo z nia kilka stylek, ale Twoja jest super.
    My sie raczej nie spozniamy... Dzis nie poszlysmy na na 1 lekcje, bo mamy remont w domu i ktos musial pomoc dziadkowi w owijaniu kanapy - poza tym... byla burza. Mozna wybaczyc, co? :D

    ReplyDelete
  3. nie mam tej koszulki, a dziwne. stylizacja super ;) ja zawsze w niedzielę sypiam po 4h, bo nie umiem wczesnie sie polozyc.

    ReplyDelete
  4. uwielbiam tą koszulkę. Cudo!

    ReplyDelete
  5. Nie wszystkim wychodzi połączenie elegancji z casualem, ale Tobie to wyszło świetnie, podziwiam. :)

    ReplyDelete