30 April 2012

And he likes to sing along and he likes to shoot his gun

Siemczak. Miałam mały urlop w blogowaniu- wybaczcie, ale potrafiłam z 2 godziny przebierać dollkę i nie wymyślić czegoś sensownego. Dlatego stylizacja jest ciemna, bezpieczna i klasyczna. Zapewne w oczy rzucą się wam dwie torebki, ale kopertówkę użyłam w formie gazety. Wiele z Was zapewne stwierdzi "o rany, znowu to samo", ale po prostu nie lubię używać dużej ilości kolorów i nie zrobię oufitu, który nie będzie pasował do mojego stylu, wybaczcie. Cieszę się z tej ogromnej ilości wolnego, tym bardziej, że tydzień temu miałam trzydniową przerwę, bo były testy trzecioklasistów. Zapewne spędzę ten czas dość aktywnie: na rowerze, na basenie albo z książką w ręku. Co do książek: nareszcie dopadłam w księgarni Igrzyska Śmierci, polecam!


Przy okazji: serdecznie witam i życzę powodzenia i kreatywności nowym redaktorom!




Koszula - It Girls
Podkoszulek I - Otto
Podkoszulek II - Archive
Szorty - Bonjour Bizou
Kapelusz - Bonjour Bizou
Tatuaże - Evil Panda
Zegarek - Evil Panda
Kopertówka (jako gazeta) - Antidote
Torba - Stylerin
Buty - Rio


Zmiany na twarzy - jak Wam się podoba nowa buźka dollki?

Song na dziś:


9 comments:

  1. nic odkrywczego

    ReplyDelete
  2. Twarz lepsza teraz. Stylizacja ładna, ale nudzi mnie już motyw gazetowej kopertówki, zauważyłem, że bardzo często jej używasz.

    ReplyDelete
  3. Super ;) Podobają mi się te spodenki, jest gites majonez ;P

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee ^^

    ReplyDelete
  4. Bardzo mi się podoba. Twarz boska. Lubię Twój styl :>

    ReplyDelete
  5. Creepersiki ♥
    Powiem ci, że wykorzystanie tej kopertówki jako gazety naprawdę mnie zaskoczyło, bo sama bym na to nie wpadła.

    ReplyDelete
  6. @ Clev

    Naprawdę? :) Wiele osób używa jej jako gazety, więc nie jest to do końca mój pomysł.

    ReplyDelete
  7. @Schizma
    Serio, serio. Może ja taka nieobeznana jestem :D

    ReplyDelete
  8. Jest bezpiecznie, jest dobrze :)
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  9. To gazeta? Hhaha nie wiedziałam. Wygląda bardzo autentycznie *o*

    ReplyDelete