30 April 2012

Why don't you come look at me so?

Witam, witam! Dzisiejszy dzień - tak samo, jak poprzednie - jest upalny i słoneczny. W dodatku wychowawca niespodziewanie zrobił nam próbę na wyjazd do Włoch. Spoceni i zmęczeni o 17. rozeszliśmy się do domów. Ja, tradycyjnie, usiadłem do komputera i przebrałem się w czyste ciuchy. Włączyłem: Stardoll, FB i blogi, które czytam. Następnie muzyka i to dzięki piosence, którą umieszczę na końcu, tak, jak zawsze powstała stylizacja. Piosenka naprawdę warta przesłuchania! (-;
 +Mamy weekend majowy i kolejne 3 dni wolne, mam nadzieję, że spędzę je miło z przyjaciółmi i Wam życzę tego samego c;

 
~Kapelusz♥ - Killah
~Sweter - Mortal Kiss (użyty po raz pierwszy!)
~Koszula - b. Bizou
~Spodenki - Windows On The World
~Buty na koturnach - Voile+Fallen Angel Boys+Folk  

Alpine - Villages


7 comments:

  1. jak trzy dni?!
    ja mam wolne do 7-go.

    dobry zestaw.

    ReplyDelete
  2. Ciekawa stylizacja, ja dziś lekcji nie miałem. Lubię ten sweter.

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, choć wolałabym brązowe spodenki :D Sweter jest genialny, a buty wyszły ci świetnie.

    ReplyDelete
  4. Genialny sweter :D
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  5. Świetnie, jak zawsze. Zresztą wiesz, że zazdroszczę Ci większości garderoby.

    Schiz.

    ReplyDelete
  6. KOCHAM TO KOCHAM TO KOCHAM TO KOCHAM TO

    ReplyDelete
  7. Dziękuję Wam bardzo, nie spodziewałem się tak miłych komentarzy. ;-)

    ReplyDelete