30 April 2012

We're looking backward, hunting for treasure again.

Postanowiłem, że nadrobię nieco czas kiedy mnie nie było i dodam wczorajszą stylizację. Jestem już w domu. Rozpakowany. Poszedłem dziś spać o 2:37. Właściwie nie wiem dlaczego tak późno, przecież byłem zmęczony, na wyjeździe łóżko było niewygodne. Oglądałem jakiś film. "Mechanik" bodajże. Intrygujący był, i to bardzo. Lubię takie filmy. Nie do końca zrozumiałem wszystkie elementy fabuły, była naprawdę zawiła. Ale cały czas byłem w nią wciągnięty, a chyba o to chodzi.

Bluzka- Je T'aime Pretty in Pink
Blazer- Elle
Bluzka jako tył blazera- Folk
Spodnie 7/8- It Girls
Obcasy- Fallen angel + Basics
Szaliczek- Bonjour Bizou
Okulary- Bonjour Bizou
Kapelusz- Bonjour Bizou
Torba- Versus

Po dwóch miesiącach, pożyczony koleżance blazer z elle wrócił do mnie. Nie mogłem nie zrobić z nim stylizacji.



Uwielbiam nadruk na tej bluzce. Bardzo ciekawy pomysł. W dodatku dostałem tanio tą bluzeczkę.


I na koniec bardzo relaksacyjna piosenka. Idealna na takie dni.

Howling Bells- Treasure Hunt

7 comments:

  1. Fajna stylizacja, choć nie zaskakuje.
    Dałabym biały top pod koszulkę, aby stanik nie był widoczny i jakiś różowy element :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajnie! (-;
    Ta koszulka także mi się podoba, nawet kilka razy próbowałem ją znaleźć w SB, ale nie wychodziło...

    ReplyDelete
  3. +Widzę podobieństwo do moich nóg z poprzedniego posta na ostatnim zdjęciu :D

    ReplyDelete
  4. @Leal- Dziękuję, obiecuję, że następna stylizacja bardziej zaskoczy, bo użyję do niej mniej pospolitych rzeczy. Nie chciałem dodawać podszewki by zakryć stanik, niech lalka będzie kobieca, a co!
    Tak, szukałem nerwowo po szafie czegoś ładnego różowego, a tu nic.

    @Szymon- właściwie, ja w sb też jej nigdy nie widziałem, mam ją z konta siostra, nawet nie wiem kiedy ją kupiła, a już nie wchodzi, to sobie przeniosłem ;)

    @Magda- Dziękuję! Właściwie, to było tak, że twoje nóżki mnie zainspirowały. Potem zacząłem robić graficzkę, nerwowo przekładając jedną nogę na drugą, obracając je, w końcu wpadłem na taki pomysł. Dodałem cienie itp. Wstawiłem post i zauważyłem, że są ułożone tak samo ;) Mam nadzieję, że nie jesteś na mnie rozgniewana o to?

    ReplyDelete
  5. Prosto, ale jak ładnie. Wszystko idealnie do siebie pasuje, a bluzka jest świetna :)
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  6. @Heneda
    Coś ty! :D Lubię jak ktoś się mną inspiruje, to takie dowartościowujące.

    ReplyDelete