28 April 2012

Dzień dobry

Na imię mi Patryk, mam 14 lat. Od dzisiaj będę pisał na tym blogu, miejmy nadzieję, że dłużej niż przez okres próbny. Ukrywam się pod pewnym nickiem, xxemowaxx. Mam nadzieję, że dobrze będzie mi się współpracować z innymi redaktorami bloga oraz wami- czytelnikami. Pod spodem moja doll w przybliżeniu.

Na Stardoll nudno, pomimo tego iż jest dużo nowych sklepów, ale nic takiego oryginalnego. Zaraz wezmę się za czytanie gazety i za pewne wyjdę gdzieś z znajomymi. Do dzisiejszej stylizacji zainspirowały mnie głównie neony, na początku nie miałem żadnego pomysłu. Jako mini wykorzystałem sukienkę DKNY. Nie myślałem, że uzyskam taki efekt.
top/ Miss Sixty  bluzka/ Fashion Design  sukienka/ DKNY  pasek/ LE  ogon/ LE  buty/ Fudge

+ Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz

5 comments: