28 April 2012

I feel the lonely brokenness.

Dzisiejszy dzień mam zamiar spędzić na oglądaniu 'Plotkary', jak także pewnego serialu animowanego, którego tytułu nie zdradzę. c; Zjadłem pudło lodów i mam nadzieję, że nic mi nie będzie. Poza tym czeka mnie nauka czasowników w czasie przeszłym Perfekt z niemca, yupi!

~Kapelusz♥ - b. Bizou
~DIY Glasses♥ - -Miss Sixty
~Metalowy Cardigan - Fallen Angel Boys & Archive
~Sweter - FB Gift & Fudge
~Koszula - Mr.
~Szorty - Mr.
~Pantofle - Voile (?)

 

Cocorosie - Animals♥
 

8 comments:

  1. Nie jestem przekonana. Szczególnie do okularów :<

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za Twą opinię. Lubię jak ktoś ocenia konstruktywnie.
    xoxo

    ReplyDelete
  3. Według mnie jest zajebiście i kompletnie nie zgadzam się z pierwszym komentarzem (wciąż zachowując szacunek do osoby, która to napisała, bo każdy ma swoje zdanie)! A okulary to właśnie najlepsza część stroju. ;3 OMG i ten kolczyk!

    izzymalizzy

    ReplyDelete
  4. Współczuję niemieckiego, czasowniki nieregularne są okropne. No, może jedynie niektóre śmiesznie brzmią jak 'gegessen' :D

    Stylizacja bardzo mi się podoba, szczególnie pomysł na okulary.

    ReplyDelete
  5. MisterSzymon jest misterem wybiegu :D

    http://imageshack.us/photo/my-images/341/misterz.png/

    ReplyDelete
  6. @ Pan Pan Picia
    Bezkonkurencyjnie wybieram Szymona.

    A co do stylizacji, to powiem że mi się podoba, i to bardzo :)

    ReplyDelete
  7. Mi też się podoba, zwłaszcza okulary!

    ReplyDelete
  8. Dziękuję Wam bardzo! (-;
    @Jaruś kurcze, moja nowa stylizacja się wydała, zapisywałem ją do albumu hhah xd

    ReplyDelete