28 April 2012

Formal

Wracam po długiej nieobecności. Uważam tę przerwę za bardzo odprężający urlop. Mam nadzieję, że teraz pełny sił, będę miał chęci i wenę do tworzenia różnorakich stylizacji. Nie mogłem się zdecydować na jedne spodnie. Oto pierwsza wersja:
 A to druga:

marynarka Alicepoint/StarDesign Fashion projekt 19magda96  bluzka/Dior  koszula/Bonjour Bizou  spodnie1/WOTW  spodnie2/Bonjour Bizou  buty/DECADES  torba/RIO

+ Wolicie jak ubrania są zapisane w taki sposób jak powyżej, czy tak jak były zapisywane do tej pory?

5 comments:

  1. Ja miałem pierwszy taką marynarkę, czuję się oszukany :<

    ReplyDelete
  2. Fakt, próbowałem jeszcze stworzyć spodnie do tego, ale coś nie wychodziło. To czemu swojej nie pokazałeś nigdzie Maciek! : )

    ReplyDelete
  3. Pierwsza wersja lepsza :D
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  4. Mi się chyba druga wersja bardziej podoba.

    ReplyDelete