27 April 2012

Neon lights

Ja od jutra zaczynam naukę recytacji X Trenu Jana Kochanowskiego. Brr. 
W weekend mnie nie będzie, więc stylizacja jest jeszcze dzisiaj. Włosy strasznie kojarzą mi się z fryzurą Katy Perry. Legginsy jedne z moich ulubionych, a buty zakupiłam niedawno. Obecnie na stardoll mam fazę kupowania butów. Dziękuję, dobranoc, miłego wolnego tygodnia.




blazer - Miss Stardoll World
top 1 - Fugde
top 2 - Otto
legginsy/leggings - Antidote
platformy / platforms - Alice+Olivia
kopertówka / clutch - Diane von Furstenberg
okulary/sunglasses - Wild Candy
pasek/belt - Elle

Don't Stop (Color on the Walls)

11 comments:

  1. O, bardzo mi się podoba, i outfit i włosy.
    Masz wielki plus ode mnie ze FTP :3

    ReplyDelete
  2. Stylizacja idealnie oddaję dzisiejszą zajebistą pogodę :)
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  3. Świetne! Już nie gram w stardoll, ale ten blog jest inspirujący :) Skąd wyczarowałaś takie włosy?

    ReplyDelete
  4. Ło, świetnie! Ja w poniedziałek niestety idę do szkoły, będę także recytowała jakiś wiersz tylko o Janie Pawle 2 na jakąś rocznicę hehe

    ReplyDelete
  5. Piękna stylizacja *u*
    Żałuję, że nie kupiłem tych boskich legginsów, ale może znajdę w bazarku :3

    Ja musiałem recytować "Rozmowę Liryczną" i wiesz nie był taki trudny, z tego dostałem szóstkę. TO może ty też dostaniesz ;)

    @Turqusowa

    Ta fryzurka a'la Katy Perry jest w nowym sklepie z perukami ;)

    ReplyDelete
  6. Bardzo mi się podoba. Żałuję, że nie kupiłam tych legginsów.

    ReplyDelete
  7. włosy są świetne. chyba najlepsze z tych nowych. a kojarzą mi się tak samo. ja mam fazę kupowania wszystkiego co mi się podoba niezależnie od ceny ( = 12sd w portfelu)

    a stylizacja mega.

    ReplyDelete
  8. Leggi boskie, o dziwo kojarzą mi się z ciuchami z black milk *o*

    ReplyDelete
  9. Podoba mi się, szkoda, że nie mam tych legginsów, a mogłem je kupić...

    ReplyDelete
  10. Jest naprawdę znakomicie ♥u♥

    ReplyDelete