29 April 2012

Fake Empire

Jacket - Front Row
Blazer - It Girls♥
Pants - Bonjour Bizou♥
Clutch - DKNY♥
Heels - Perfect Days

LOL, buty dobrane pod torebkę, cóż za niesmak, Katarzyno!
Aż sama się przed sobą wstydzę :D
Moje plany na weekend majowy poczynając od dziś: niedziela - w domu, poniedziałek - w domu, wtorek - w domu, środa - w domu, czwartek - w domu, piątek - w domu, sobota - w domu, niedziela - w domu. Cóż za różnorodność! Aż głowa mnie rozbolała z tak wypaśnych planów;)
A jak u Was? Lepiej się zapowiada?:>

4 comments:

  1. Wiesz, ja mam - dom, dom, dom, dom, dom i ogród <3

    ReplyDelete
  2. a ja mam znacznie lepiej, bo dochodzi do tego full słodyczy i komputer. hihi.

    o dziwo nie wygląda to źle (te buty i torebka). wręcz przeciwnie - jest świetnie!

    ReplyDelete
  3. A ja jadę do dziadków na wieś w środę :)

    Cudna stylizacja. Mi akurat bardziej rzuciło się w oczy dobranie butów pod kolor włosów, a nie torebki :D

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete