29 April 2012

Hippie


Byłam wczoraj na koncercie PodobaMiSię, a jako support zagrali Niekonwencjonalni i muszę wam powiedzieć, że są naprawdę nieźli. Poza tym stwierdziłam, że 2012 rok jest dla mnie strasznie nieprzyjazny.
 I jak to mówią, nieszczęścia chodzą stadami. Tak czy inaczej, nie będę się dzielić żalami, bo tego strasznie nie lubię.


Przejdźmy do stylizacji. Spódnica jest naprawdę ciekawa. Miałam już podobną, ale ta jest węższa i wygląda zgrabniej. Nie byłam nigdy przekonana do kolorowych włosów na stardoll, ale te nowe fryzury są ciekawie pocieniowane. Pierwszy raz wykorzystuję też wisiorek z pacyfką. Buty kupiłam w bazzarze za 52 sd i sama byłam zdziwiona, że ktoś je wystawił na sprzedaż w tak niskiej cenie.


spódnica / skirt - Windows of the World
buty / platforms - Sonia Rykiel
bluzka / blouse - Elle
torebka / clutch - Decades
kamizelka / vest - Archive
wisiorki / necklaces - Fudge, Tingeling

Mój faworyt w X Factorze, właściwie, to oglądam ten program tylko dla niego.

Dawid Podsiadło - Can't take my eyes of you

11 comments:

  1. PodobaMiSię to w pewnym sensie moje ziomki:D
    Z kamizelką jestem na nie, bez kamizelki jak najbardziej tak:)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. @tlen - ja właśnie się nad tą kamizelką tak zastanawiałam, bo bez niej było mi tak jakoś pusto. :)

    ReplyDelete
  4. Mi się podoba, ale też zdjąłbym kamizelkę. Świetne buty! Też liczę na Dawida.

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się z opiniami na temat kamizelki. Jest tutaj niepotrzebna. Stylizacja świetna. Zazdroszczę butów :<

    ReplyDelete
  6. Ja tam jestem za Aśką (:
    Co do outiftu - jak dla mnie bezbłędnie.

    ReplyDelete
  7. Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Lubię takie hippisowskie zestawienia, których na Stardoll aktualnie mało.
    Ja też jestem cały sobą za Dawidem, mam wielką nadzieję, że On wygra ten program i zacznie bardziej się otwierać, bo wydaje się być bardzo sympatycznym człowiekiem, a głos ma piękny!

    ReplyDelete
  8. @Szymon - ja go właśnie za to uwielbiam. On chyba jest jeszcze nieświadomy, jak cudowny ma głos. Mógłby jakąś płytę wydać, miałabym co słuchać.

    ReplyDelete
  9. +Dawid jest świetny. Podoba mi się jego skromność, choć powinien być bardziej pewny siebie i swojego nieziemskiego głosu <3

    ReplyDelete
  10. Stylizacja mi się podoba, właśnie z kamizelką ;d

    ReplyDelete
  11. Wow *.* Nic więcej nie powiem.
    iizuuniaa

    ReplyDelete