30 April 2012

These shoes are too heavy, but I don't really care.

Cześć, z tej strony nowy redaktor, Adam. Piszę jako ostatni z nowych, ale mam nadzieję, że nie jest to jakieś proroctwo. Napisałem dopiero dziś, ponieważ wybyłem sobie na rodzinny wyjazd do Kazimierza Dolnego. Piękne miasteczko, ale nie polecam go zwiedzać w taki upał, chyba że ktoś lubi się cały lepić. Oprócz tego, że upał był nie do zniesienia, nie było tam internetu i zalałem ulubione rurki mrożoną kawą, nie było aż tak źle. W dodatku, w naszym apartamencie była klimatyzacja, o tak!
Mam również nadzieję, że zabawię tu dłużej niż jeden miesiąc, mam nadzieję, że przypadnę wam do gustu.


Żakiet- Decades
Podkoszulek w roli podszewki- Fallen Angel Boys
Top- Pretty in Love
Spodnie- Decades
Podkolanówki- Evil Panda
Buty- Pięciolecie Stardoll
Torba- Pretty in Love
Lennonki- Voile
Kapelusz- Killah
Peruka- Film Theory

Nie jestem przekonany co do tej torby, dlatego teraz screen bez niej. Tak jak w tytule, buty mogą wydawać się za ciężkie, ale to zamierzony efekt, bez niej, stylizacja nie byłaby już tak urokliwa.



A teraz piosenka, której słuchałem przez cały wyjazd, jest po prostu świetna!


Sóley- I'll Drown

8 comments:

  1. buty mi nie podchodzą, ale tak to super :)

    ReplyDelete
  2. Byłoby by super, no ale te buty....

    ReplyDelete
  3. Świetne połączenie kolorów, klasyczne. Stylizacja bardzo fajna, jednak zmieniłabym buty, które są okropne.
    +fryzura fantastycznie pasuje do Twojej twarzy :>

    ReplyDelete
  4. Kazimierz, piękne miasto. Tylko do wąwozów nie radzę wchodzić latem, bo komary zdolne są pożreć człowieka żywcem.

    Stylizacja bardzo fajna, nie chcę się powtarzać co do butów, natomiast reszta super.

    ReplyDelete
  5. Dziękuję, naprawdę nie urzekają was te buty? Mi się podobają, ale zależy do czego.

    ReplyDelete
  6. Buty byłyby naprawdę świetne, gdyby nie ich wielkość. Troszkę pomniejszony, myślę, że prezentowałyby się dużo lepiej :D

    ReplyDelete
  7. Ja także kocham Kazimierz. Mam tam rodzinę, dzięki czemu miasto mogę odwiedzać dość często i to na długo :)
    A stylizacja, wg mnie, jest świetna!

    ReplyDelete
  8. Stylizacja świetna, a buty właśnie pasują idealnie. Klasycznie, dwukolorowo. Lubię to ! :)
    IIZUUNIAA

    ReplyDelete