30 April 2012

Pin-up Rocky Flower Girl

Mam już dość tego upału na dworze. Ja jednak wolę temperatury w granicach 20-25 stopni, a nie 30. 
Zrobiłam dziś sobie spodenki metodą DIY (Dać dziecku nożyczki...) i jeszcze tylko brakuje mi ćwieków. 


Stylizacja dosyć prosta, zależało mi na wykorzystaniu tej cudnej kurtki. Wiem, że wiele z was ma już dość litów, a mi też się trochę znudziły, więc dodałam sportowe buty. Plastikowy top wykorzystuję po raz pierwszy, bo trudno było mi stworzyć z nim coś sensownego. 




top - Alice+Olivia
kurtka / jacket - RIO
buty/shoes - DKNY
skarpetki / socks - PPQ
torba / bag - Stylein
spodenki / shorts - Fudge



The Naked and Famous - Punching in a dream

6 comments:

  1. Podoba mi się, czuję letnią przygodę! Za butami nie przepadam, ale jestem pewien, że pasują lepiej niż lity ;)

    ReplyDelete
  2. Cudowna stylówa <3 Kolory świetne. Zazdroszczę butów i kurtki.

    ReplyDelete
  3. Wyjątkowo bardzo mi sie podoba :)
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  4. Zadziwia mnie taki fakt, że zawsze jak chcę dodać dany zespół, to Ty mnie wyprzedasz hahah c-;
    (Wcześniej FTP, teraz TN&F)
    Stylizacja mi się podoba! Pierwszy raz widzę, że ktoś sensownie wykorzystuje plastikowy biust!

    ReplyDelete
  5. Super. Ja chyba nie miałabym pojęcia, jak wykorzystać ten top ;d

    ReplyDelete