24 June 2012

New Antidote Part III

Ostatnia część stylizacji z nowym Antidote, mam jeszcze trochę ciuchów, ale nie chcę być monotonna dla Was :)
Czuć już wakacje, ja w sobotę korzystałam z pięknej pogody na działce (nie mojej) jedząc kiełbaski z grilla i  sałatę z ogródka. A tymczasem lecę oglądać jeden odcinek serialu Fringe (zna ktoś może?) i później ćwierćfinał Anglia-Włochy. 







spódnica - Antidote
top, bransoleta - Elle
torba, buty - Gucci
okulary - Wild Candy, Riviera
pasek - Archive


Lana Del Rey - Milion Dollar Man

6 comments:

  1. Stylizacja letnia, gorąca, podoba mi się.

    ReplyDelete
  2. cudownie, letnio i kolorowo ;D

    ReplyDelete
  3. ładnie, i kolorowo. uwielbiam taki zestaw

    ReplyDelete
  4. Super, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. Stylizacja jak zawsze świetna.Czy ty musisz dodawać piosenki Lizzy,które tak ubóstwiam?;>

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne kolory, świetna stylizacja :)

    ReplyDelete