24 June 2012

That Face on My T-shirt Is Looking So Melancholy.

Ostatnio zastanawiałem się nad bilansem wszystkich książek, które przeczytałem w życiu. Nie było ich mało, ale nie mogę też powiedzieć, że jestem molem książkowym. Przeczytałem kilkadziesiąt książek. Na oko. Wszystkie lektury do tej pory (no dobra, przyznaję się bez bicia, pominąłem "Chatkę Puchatka" w pierwszej klasie podstawówki) przeczytałem. Najwięcej książek przeczytałem w okresie 8-12 lat. Można wywnioskować, że nie były one ani długie ani treściwe. Po części tak, po części nie. Potem jakoś zniechęciłem się do książek. Przeczytałem może kilka (nie mówię o lekturach). Właściwie chodzi o "Momo", "Czarnoksiężnika z Archipelagu" i "Zabić drozda", oczywiście pojawiło się pewnie parę innych, ale z bólem przyznaję, że tylko te trzy pozycje obecnie uznaję za ciekawe i treściwe z książek, które czytałem sam dla siebie. Przechodząc do sedna sprawy. Postanowiłem to zmienić. W piątek zabrałem się za książkę "Zanim umrę" Jenny Downham. 267 stron pochłonąłem w dwa dni. Smutna, ciekawa. Nie będę wam opowiadać fabuły, przeczytajcie jeśli najdzie was ochota. 

Stylizacja dość prosta, z czterech elementów, ale myślę, że dodatkowe ubrania czy dodatki zepsułyby harmonię stroju. 


Koszulka- Bonjour Bizou
Spodnie- Fudge
Obcasy- Chanel
Torba- It Girls






Mumford & Sons- The Cave

8 comments:

  1. Czarna torba byłabym lepsza, a jakąs delikatna bransoletka myślę, że dodałaby uroku, ale ogólnie jest okej.

    ReplyDelete
  2. Nie chciałem dawać czarnej torby, to miała być letnia stylizacja ;) Co do bransoletki to nie miałem żadnej złotej czy miedzianej pasującej do sprzączki torby. Natomiast liliowo-kremowa od Anny Sui pasująca kolorem do bluzki była zbyt masywna. Dzięki za opinię.

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się, ale zmieniłabym torbę.

    ReplyDelete
  4. bardzo mi się podoba, nie rozumiem czemu czepiacie się tej torby, no!
    zabić drozda jest świetne :)

    ReplyDelete
  5. Jak dla mnie stylizacja jest w sam raz c:Nie miałam pomysłu na te spodnie,ale widzę,że bardzo fajnie komponują się z tymi butami.

    ReplyDelete
  6. Czytuję tego bloga i bardzo podziwiam Cię za ciekawy język i nietuzinkowe zwroty, których używasz, przez co wydałeś mi się osoba niezwykle oczytaną. Mam nadzieję, że nie porzucisz czytania, gdyż uważam, że czyni to człowieka pięknym. :) Poza tym "Zabić drozda" bardzo mi się podobało, nawet figuruje na mojej półce z książkami.

    emusia14goth

    ReplyDelete
  7. @emusia14goth
    Bardzo dziękuję za tak miłe słowa, chyba nikt mi jeszcze nie sprawił takiego komplementu od kiedy tu piszę ;)

    ReplyDelete